کد خبر: 35261

گفت‌وگوی «فرهیختگان» با سرمربی تیم تکواندوی بانوان دانشگاه آزاد

زین‌العابدینی: نفرات جایگزین توانستند خودشان را ثابت کنند

نفرات جایگزین دست‌کمی از بازیکنان خوب مصدوم ما ندارند و موفق شدند در بازی‌های امروز(دیروز) برنده از تاتامی خارج شوند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، تیم تکواندوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با حداقل هزینه و جذب نفرات جوان و با ‌انگیزه پا به رقابت‌های لیگ برتر تکواندو گذاشت و به هدایت مربی خود ریحانه زین‌العابدینی موفق شد نتایج خوبی کسب کند و با پیروزی‌های روز گذشته این امکان را پیدا کرد که خودش را تا پله چهارم جدول بالا بکشد و برای روزهای بهتر چشم‌انتظار بازی‌های آینده باشد. هرچند بسیاری از مشکلات این تیم همچنان پا برجاست اما بازیکنان و کادر فنی این تیم با اطمینان به مدیران دانشگاه آزاد اسلامی، با تمام توان تلاش خود را جهت کسب عنوانی درخور شأن می‌کنند می‌دهند و در آینده باید اخبار بیشتری از این تیم بشنویم. بعد از پایان بازی هفته نهم با زین‌العابدینی سرمربی این تیم تماس گرفتیم تا از آخرین اخبار این تیم با خبر شویم. ماحصل این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

در اولین بازی در هفته هفتم موفق شدید با اقتدار پیروز شوید. از این بازی بگویید.

بله، بازی اول ما مقابل هیات تکواندوی مرکزی بود که تیم خوب و قابل احترامی داشتند. اما تکواندوکاران ما از ‌انگیزه و آمادگی بالایی برخوردار بودند و موفق شدند در این بازی حریف خود را با نتیجه 7 بر یک شکست دهند و با روحیه‌ای مضاعف خودشان را برای بازی هفته هشتم آماده کنند.

و در هفته هشتم هم نتیجه‌ای خوب به دست آوردید.

بله، ما چند ساعت بعد از پایان هفته هفتم، در هفته هشتم لیگ برتر تکواندو به مصاف هیات تکواندوی بهار همدان رفتیم و هوگوپوشان ما با یک نمایش درخشان موفق شدند این بازی را هم با اختلاف بالا و تکرار نتیجه 7 بر یک به پیروزی برسند که جا دارد از تلاش تمام بازیکنان در این دو بازی تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

بازی هفته نهم شما با داتیس یزد  بود که ظاهرا دیدار مشکلی بود؟

بله، ما تمام تلاش خود را کردیم که از این بازی هم با دست پر خارج شویم. این تیم در فصل گذشته لیگ تکواندو موفق شده جایگاه سومی را از آن خود کند و با توجه به بودجه خوبی که داتیس یزد در تکواندو دارد، توانسته در تمامی اوزان نفرات برجسته و ملی‌پوش را به خدمت بگیرد و ما کار مشکلی برابر این تیم داشتیم. البته ما در این بازی از لحاظ داوری در بازی اول ضربه خوردیم و داور این اجازه را نداد که بازیکن ما که ضربه به چشمش خورده بود و قادر به ادامه بازی نبود زمین را ترک کند. ضمن اینکه در دو بازی هم بازی را در ثانیه صفر واگذار کردیم. البته بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند و آنها می‌دانند که هیچ کم‌وکسری نسبت به بازیکنان ملی‌پوش ندارند و برای اثبات خود مبارزه می‌کنند، اما در چند وزن نیاز به تقویت داریم که حتما در نیم‌فصل تیم را در نقاط ضعف با جذب نفرات مورد نیاز تقویت می‌کنیم.

بعد از این بازی‌های دیروز شما جایگاه ششمی جدول رده‌بندی را در اختیار گرفتید. با این وضعیت و باقی ماندن 6 بازی دیگر، جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را در جدول رده‌بندی به چه شکل می‌بینید؟

ما تا قبل از این بازی‌ها با یک بازی کمتر نسبت به رقبای بالای سرمان در رتبه ششم جدول بودیم و با انجام این بازی‌ها و کسب دو پیروزی و یک شکست باز هم جایگاه ششم را به خود اختصاص دادیم. البته ما همچنان یک بازی کمتر نسبت به اکثر رقبایمان داریم و از 6 بازی آینده چهار بازی را به احتمال زیاد با پیروزی پشت سر می‌گذاریم و دو بازی سخت داریم که نتایج آنها می‌تواند جایگاه ما را در جدول مشخص کند.

ظاهرا چند مهره تاثیرگذارتان را هم در اختیار ندارید؟

بله، ما در دو وزن با آسیب‌دیدگی بازیکنان کلیدی خود مواجه هستیم و فعلا آنها را در اختیار نخواهیم داشت. خانم سیاحی که در همان ابتدای لیگ با آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ مواجه شده و فعلا پزشک تیم اجازه همراهی تیم را به او نداده است. آرزو بهرامی هم با شکستگی بینی دست‌وپنجه نرم می‌کند و نمی‌تواند همراه‌مان باشد. البته باید تاکید کنم که نفرات جایگزین هم دست‌کمی از بازیکنان خوب مصدوم ما ندارند و موفق شدند در بازی‌های امروز(دیروز) برنده از تاتامی خارج شوند.

* نویسنده: آرش محمدی،  روزنامه‌نگار