کد خبر: 35070

توصیه پناهیان به شورای نگهبان

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز ما انتخابات مجلس را پیش روداریم بنابراین باید در انتخاب اصلح دقت زیادی بکنید و از شورای نگهبان هم می‌خواهیم که بدون مصلحت‌اندیشی افرادی را تأیید کند که به فکر مردم و رفاه آن‌ها باشند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم یادواره شهدای "ستاد نماز جمعه و منطقه مصلی" اظهار داشت:باطل مُردنی است به‌شرط آن‌که اهل جبهه حق مقاومت را فراموش نکنند.

وی افزود: امروز ما انتخابات مجلس را پیش روداریم بنابراین باید در انتخاب اصلح دقت زیادی بکنید و از شورای نگهبان هم می‌خواهیم که بدون مصلحت‌اندیشی افرادی را تأیید کند که به فکر مردم و رفاه آن‌ها باشند.

استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از عملکرد دولت در اعتماد به آمریکا و غرب گفت: ما باید با دنیا تعامل کنیم ولی متأسفانه برخی مسئولین فرق بین دنیا و دشمن را نفهمیدند، روحیه سازشکارانه و ترس هنوز هم در بین برخی مسئولان وجود دارد.

پناهیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: «جاء الحق زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا» یعنی باطل مردنی است.

وی خاطرنشان کرد: این سؤال پیش می‌آید مگر انقلاب اسلامی ما حق نبود و مگر آمریکا و ایادی استکبار باطل نیست، پس چرا با آمدن حق، باطل از بین نرفت  و هرروز به انقلاب هم ضربه می‌زند، دلیل این مسئله تفکر همان افرادی است که در جنگ بدر مقابل پیامبر ادعای روشن‌فکری کردند.

انتهای  پیام/452/ش

مرتبط ها