کد خبر: 34946

وکیلی: نبود لاریجانی برای کشور حیف است

عضو فراکسیون امید گفت: لاریجانی از بدو انقلاب در بخش های مختلفی بود، تلخ و شیرینی‌، کامیابی‌هایی زیادی در شیوه حضورش داشته است و نقدهایی واردی بر او هست اما من منصفانه بخواهم بگویم به نظر من، نبودش برای کشور حیف است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، محمد علی وکیلی، فعال سیاسی اصلاح طلب، عضو هیات رئیسه مجلس و مدیر مسئول روزنامه ابتکار طی گفت وگویی اظهار داشت:

*لاریجانی حتما برای کناره‌گیری دلایل خاصی دارد. حیف است لاریجانی در مجلس نباشد. تجربه لاریجانی در مجلس، تجربه گران سنگی بود. اداره مجلس توسط لاریجانی اداره آسانی نبود... حیف است لاریجانی از چرخه مسئولیت ملی کنار برود.

*لاریجانی از بدو انقلاب در بخش های مختلفی بود، تلخ و شیرینی‌، کامیابی‌هایی زیادی در شیوه حضورش داشته است و نقدهایی واردی بر او هست. البته برخی از این نقدها فراتر از انصاف نسبت به او در این سال‌ها بوده اما من منصفانه بخواهم بگویم به نظر من، نبودش برای کشور حیف است.

*پرونده‌ قالیباف و وزرای دولت نهم و دهم پیش ملت روشن است. ممکن نیست، ملت ایران به دلیل مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد، دوباره آنها را انتخاب کنند. مهم‌ترین شاخص رقابت اسفند 98 دو جریانی است که یکی از آن جریان، به مردم اعتقاد ندارد. امید جریان مخالف، نیامدن مردم است و یک جریان دیگر هم همه اعتبار خود را در آمدن مردم می‌داند.

*جریان غیرمعتقد به مردم کارنامه‌اش در طول این سالیان معلوم بوده است. عملکردشان را مردم هم در قالب دولت وقت و هم در قالب مجلس هفتم، هشتم و نهم دیدند. وضعی که امروز گرفتار آن هستیم، بخش مهمی از آن، محصول دوران طولانی حضور دوستان بوده است.

*انتظارات مردم به مراتب بیش از آنچه که در کارنامه ما بوده، هست. ما تلاش‌مان را کردیم الان هم به امید اینکه گرفتار یک وضعیت به مراتب بدتر نشویم، در انتخابات شرکت کردیم. / برنا

مرتبط ها