کد خبر: 34224

پیام تسلیت دکتر ولایتی برای درگذشت آیت‌الله میرمحمدی و خواهر رئیس‌جمهور

رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، درگذشت آیت‌الله میرمحمدی و خواهر رئیس‌جمهور را تسلیت گفت.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله حاج سید ابوالفضل میرمحمدی را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت آیت‌الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی عالم بزرگوار و جلیل‌القدر که عمر با برکت خویش را در راه تعالیم بلند اسلام و معارف ارزشمند اهل بیت (علیهم‌السلام) سپری کرد، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این عالم ربانی خدمات ارزشمندی به نظام اسلامی داشت و در مسئولیت‌های مختلف همچون نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و عضویت شورای عالی قضایی منشاء خدمات فراوان‌ بوده است‌.

اینجانب مراتب تسلیت و تعزیت خود را به مقام معظم رهبری، بیت معزز آن مرحوم و علاقمندان ایشان به خصوص فرزند برومند ایشان جناب آقای دکتر میرمحمدی ابراز داشته و برای آن عالم ربانی رحمت و غفران الهی مسئلت می‌نمایم.

دکتر ولایتی درگذشت خواهر رئیس‌جمهور را تسلیت گفت

دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، درگذشت همشیره دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور را به وی تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر ولایتی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انّالله و انا الیه راجعون

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

خبر درگذشت خواهر محترمه و مکرمه جنابعالی موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی، خانواده و بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض نموده، صبر و اجر آرزومندم و برای آن مرحومه مومنه از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می نمایم.

 

مرتبط ها