کد خبر: 33831

پیگیری شایعات مربوط به پرسپولیس در گفت‌وگوی «فرهیختگان» با مدیر روابط ‌عمومی باشگاه

اعتصابی در کار نیست، تا پایان هفته پول می‌رسد

مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: «خدا را ‌شکر منابع مالی تامین شده و بازیکنان تا پایان هفته بخش قابل توجهی از طلب‌شان را از باشگاه دریافت می‌کنند. شما هم با خیال راحت بنویسید: خیال پرسپولیسی‌ها راحت، منابع مالی تامین شد.»

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، روز گذشته علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اعلام کرد بنابر درخواست کالدرون، تمرین فردای سرخ‌ها تعطیل است و دلیل این تعطیلی را هم فشار زیادی که در دو روز گذشته به بازیکنان وارد شده، اعلام کرده است. هرچند این موضوع تا حدود زیادی مشکوک به‌نظر می‌رسید، اما اصرار مدیر رسانه‌ای باشگاه ما را متقاعد کرد که این تعطیلی صرفا فنی بوده و ارتباطی به مسائل حاشیه‌ای ندارد.اما یک خبر در یکی از خبرگزاری‌ها درست چند ساعت بعد از اعلام این خبر منتشر شد که از اعتصاب بازیکنان در اعتراض به مشکلات مالی و تعطیلی تمرین از سوی کالدرون حکایت داشت. موضوعی که باعث شد با مسئولان خبری باشگاه پرسپولیس تماس بگیریم و موضع باشگاه را جویا شویم.

 قدوسی: این خبر از ریشه کذب است

حسین قدوسی، مدیر روابط ‌عمومی پرسپولیس که از انتشار این خبر به‌نوعی کلافه و عصبانی بود به «فرهیختگان» گفت: «این خبر از ریشه و اساس کذب است. اصلا اگر قرار باشد تیم اعتصاب کند، مگر بازیکن حاضر می‌شود بی‌سر‌و‌صدا آن را تعطیلی فنی نشان دهد؟ مطمئن باشید که این خبرها نیست و بندگان خدا (بازیکنان) با درک شرایط باشگاه بدون سروصدا تمرین‌شان را انجام می‌دهند و می‌دانند که باشگاه بیشتر از آنها پیگیر پرداخت حق و حقوق‌شان است.»

 خیال پرسپولیسی‌ها راحت منابع مالی تامین شد

مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه چه زمانی قرار است به بازیکنان پول پرداخت شود، گفت: «خدا را ‌شکر منابع مالی تامین شده و بازیکنان تا پایان هفته بخش قابل توجهی از طلب‌شان را از باشگاه دریافت می‌کنند. شما هم با خیال راحت بنویسید: خیال پرسپولیسی‌ها راحت، منابع مالی تامین شد.»

او ادامه داد: «قرار است این پول از چند منبع متفاوت به باشگاه پرسپولیس تزریق شود و به‌همین‌دلیل نمی‌توانم بگویم بازیکنان چند درصد از طلب‌شان را دریافت می‌کنند، اما اگر همه منابع طبق توافق، واریزی داشته باشند فکر می‌کنم 15 تا 20 درصد از پول بازیکنان و شاید هم بیشتر به آنها پرداختی خواهیم داشت.»

 ارتباط زمان پرداخت پول با زمان حضور بشار در تهران!

بشار رسن که قرار بود چهارشنبه هفته جاری به ایران بازگردد با اعلام باشگاه دو روز بیشتر در عراق می‌ماند و حضورش در تهران به روز جمعه موکول شد. این موضوع باعث شد تصورات بر این باشد که بشار رسن منتظر پایان هفته و دریافت طلبش از باشگاه است تا بعد از آن به تهران سفر کند.

مدیر روابط ‌عمومی پرسپولیس در این خصوص توضیح داد: «اصلا این‌طور نیست. رسن با باشگاه تماس گرفت و اعلام کرد هنوز مشکل پاسپورتش به‌صورت کامل برطرف نشده است. او حتی اعلام کرد می‌تواند روز چهارشنبه هم به تهران برگردد و دست باشگاه را برای تصمیم باز گذاشت، اما بعد از مشورت با کالدرون، سرمربی سرخ‌ها با توجه به شرایط به بشار اجازه داد دو روز بیشتر در عراق بماند و با حل کامل مشکل پاسپورتش به ایران بازگردد و هیچ مشکلی از لحاظ دریافت مطالباتش ندارد و در این زمینه با باشگاه هماهنگ است.»

* نویسنده: آرش محمدی، روزنامه‌نگار

مرتبط ها