کد خبر: 33597

شاجا و شانا؛ عنوان‌های جدید ائتلاف اصولگرایان

در حالی امروز شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی «شانا» اعلام موجودیت کرد که حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه در گفتگویی از ائتلافی تحت عنوان «شاجا» سخن گفت.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، با نزدیک شدن به انتخابات مجلس جریان های سیاسی از ائتلاف های خود رونمایی می کنند. در همین رابطه عصر امروز شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که خود را جمعی فراگیر از چهره های ملی، مسئولان احزاب و تشکل ها و چهره های انقلابی می داند، رسما اعلام موجودیت کرد. این شوراتحت عنوان «شانا» در محافل سیاسی شناخته می شود.

این در حالی است که حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه در گفتگویی از ائتلافی تحت عنوان «شاجا» سخن گفت.

ترقی در این باره به انتخاب گفته است این‌که شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب (شاجا) تشکیل شده، خود بدین معنا است که دیگر اصول‌گرایی در معنای گذشته مطرح نیست.

وی ادامه داد: شاجا به شکل واضح بدین معنا است که گفتمانی که جدیدا مطرح شده، گفتمان «انقلابی‌گری» است. بنابراین، نمی‌توان این مساله را در تضاد با اساس جریان اصول‌گرایی مورد ارزیابی قرار داد.

حمیدرضا ترقی گفت: قالیباف و حداد هردو در یک ائتلاف هستند و رقابت درون گروهی بین آنها وجود ندارد و هنوز هیچ تصمیمی از سوی شورای وحدت برای شرکت و عدم شرکت حداد عادل وجود ندارد.

مرتبط ها