کد خبر: 33474

تشکیل دبیرخانه راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب در استان‌ها

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دبیرخانه راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید در استان‌ها شکل بگیرد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد اهواز، دکتر محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه و تکریم مسئول بسیج اساتید واحد اهواز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در راستای عملیاتی کردن این بیانیه، دبیرخانه راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شکل گرفته که باید به معنای واقعی کلمه در استان‌ها هم شکل بگیرد.

وی اظهار داشت: جذب حداکثری در بسیج اولویت است و باید با مدیریت انقلابی، جریان انقلابی به وجود آوریم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به بخشنامه حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: همه مسئولان موظف به اجرای این واجب الهی هستند و خط مقدم این بخشنامه ابتدا اساتید و کارکنان و سپس دانشجویان هستند.

هاشمی در ادامه ضمن تشکر از خدمات ارزنده 10 ساله حجت الاسلام فرج اله براتی مسئول بسیج اساتید واحد اهواز گفت: وی یک الگوی استاد انقلابی و دلسوز است.

حجت‌الاسلام فرج‌اله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در سخنانی گفت: شهدا و بسیجیان کسانی بودند که با محکم کردن ایمان خود در مقابل دشمن بعثی ایستادند و به ما نشان دادند که کارهای نشدنی و غیر ممکن، قابل انجام است.

وی افزود: با تلاش جهادی و الگوپذیری از شهدا می توانیم تمام موانع پیشرفت کشور را پشت سربگذاریم و در کارها موفق باشیم.

حجت الاسلام براتی گفت: بسیج درختی است که امروزه ثمرات آن را در جامعه و دانشگاه مشاهده می‌کنیم و اگر علم، آگاهی، ایمان و تقوا همراه این شجره طیبه باشد، می‌توانیم به قله‌های سعادت برسیم.

وی در ادامه به مشخصه های بسیج اساتید اشاره کرد و افزود: پیروی و اجرایی کردن دستورات امام راحل و مقام معظم رهبری که برگرفته از ارزش‌های انقلابی است، یکی از شاخص‌های مهم بسیج اساتید است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ادامه داد: مدیریت جهادی، توسعه علم و فناوری و عملیاتی کردن و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از مهمترین رسالت‌های بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی است.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین براتی در بسیج اساتید واحد اهواز قدردانی و حامد نظری به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید واحد اهواز معرفی شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و خانواده شهید حسونی زاده از شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان خوزستان بود.

مرتبط ها