کد خبر: 32894

وزیر بهداشت:

تنها وزیری هستم که ۹۰ درصد معاونین قبلی را نگه داشتم

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: من تنها وزیری هستم که ۹۰ درصد معاونین قبلی وزیر را نگه داشتم، در ارتباط با رییس های دانشگاه نیز همینطور مگر جاهایی که با تغییر می شود اصطلاحاتی انجام داد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، فارس نوشت: سعید نمکی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در تالار ابن سینا برگزار شد، گفت:از کودکی آموختم اصلا حسرت منصب را نخورم، اما به دو قشر حسرت خوردم، یکی روستاییان که در طبیعت هستند و دومی ساکنین مشهد، همواره این دو حسرت را در کودکی به همراه داشته ام.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه از زحمات دارابی صمیمانه تشکر می کنم و برای بحرینی آروزی توفیق دارم، اظهار کرد: مدیران قبلی همچون کتاب و گنجینه ای ارزشمند هستند و امیدوارم بحرینی اوراق زرین دیگری را نیز به این کتاب ارزشمند اضافه کند.

وی خاطرنشان کرد: من تنها وزیری هستم که ۹۰ درصد معاونین قبلی وزیر را نگه داشتم، در ارتباط با رییس های دانشگاه نیز همینطور مگر جاهایی که با تغییر می شود اصطلاحاتی انجام داد.

نمکی با اشاره به طرح تحول سلامت، متذکر شد: طرح تحول نظام سلامت را بازسازی کردیم که توانست در استقرار پزشک در نقاط کم برخوردار و در رسیدگی به بیماری های ناعلاج گام های بلندی بر دارد.

وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: پرداختن به منشور کامل و جامع  بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است.

وی تاکید کرد: در ارائه خدمت به مردم نباید چالش سیاست زدگی را به همراه داشته باشیم، امروز نیازمند این هستیم که به جای طبیب، حکیم تربیت کنیم

مرتبط ها