کد خبر: 32266

مهدی محمدی:

ایران برد

انگار همه، از بازیکنان تیم ملی و تماشاگران مرد گرفته تا بانوان حاضر در ورزشگاه سعی داشتند اتفاق تازه‌ای را تمرین کنند و موفق هم بودند. پنجشنبه شب ایران از همه نظر برنده بود.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، بازی با کامبوج همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود برای ملی‌پوشان ایران سخت نبود. حریف اگرچه در بازی‌های قبلی‌اش نتایج درخوری کسب کرد(تساوی با هنگ‌کنگ و شکست یک بر صفر و دیرهنگام مقابل بحرین) اما مقابل شاگردان ویلموتس خیلی زود تسلیم و درنهایت با 14 گل بدرقه شد تا بعد از مدت‌ها دوباره فوتبال ایران یک پیروزی دورقمی و پرگل را تجربه کند.

دبل (طارمی)، هت‌تریک(آزمون) و پوکر(انصاری‌فرد) سه مهاجم اصلی تیم ملی، یک سیو پنالتی دیگر از بیرانوند، درخشش و گلزنی محبی جوان در نخستین بازی ملی، حضور همزمان برادران محمدی که با گلزنی مهرداد در نخستین بازی ملی همراه بود و به‌طور کلی ارائه یک فوتبال تماشاگرپسند از سوی شاگردان مربی بلژیکی باعث شد تماشاگران حاضر در آزادی شبی به یادماندنی را تجربه کنند.

نکته مهم‌تر اما حضور بیش از 3500 بانوی تماشاگر در ورزشگاه بود که بدون مشکل و با تهیه بلیت اینترنتی و با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران و البته در جوی آرام و به دور از حاشیه به حمایت از ملی‌پوشان پرداختند. تجربه‌ای که تا حد زیادی نگرانی‌ها درخصوص تبعات حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را کمتر کرد. انگار همه، از بازیکنان تیم ملی و تماشاگران مرد گرفته تا بانوان حاضر در ورزشگاه سعی داشتند اتفاق تازه‌ای را تمرین کنند و موفق هم بودند. پنجشنبه شب ایران از همه نظر برنده بود.

 
* نویسنده : مهدی محمدی دبیرگروه ورزش

مرتبط ها