کد خبر: 29397

اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

بازگشت کوتینیو، نیمار و بیل به تیم‌های سابق

کوتینیو به باشگاه اسبق خودش، لیورپول لینک شده است. مدیر برنامه‌های او در همین رابطه در مصاحبه‌ای گفت: «او فقط در لیگ برتر انگلیس در لیورپول بازی خواهد کرد. او رابطه نزدیکی با سرخ‌ها دارد. بازگشت او به لیورپول فقط به مدیران این تیم بستگی دارد.»

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»،به گزارش «اسکای»، سرانجام لسترسیتی موافقت خود را مبنی‌بر خروج هری مگوایر از باشگاه و پیوستنش به منچستریونایتد اعلام کرد. او با 80 میلیون یورو به شیاطین سرخ خواهد پیوست. همچنین «اسکای» افزود که داوید  دخه‌آ، سنگربان 29 ساله اسپانیایی یونایتدی‌ها آماده است تا قرارداد خودش را تمدید کند. رسانه‌های ایتالیایی، از ارائه پیشنهاد جدید اینتری‌ها برای خرید لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستری‌ها خبر دادند. ارزش این پیشنهاد 60 میلیون پوند خواهد بود. نراتزوری‌ها ابتدا خواهان امضای قرارداد قرضی به مدت دو سال و بند باز خرید اجباری با او بودند.

آرسنالی‌ها به دنبال اورتون سوارز، وینگر23 ساله برزیلی تیم گرمیو با مبلغ 40میلیون یورو هستند. مارک اورماس، بازیکن هلندی اسبق توپچی‌ها توصیه کرده باید با نصف پول فروش مسوت اوزیل، حکیم زیاش ستاره مراکشی آژاکس را به خدمت بگیرند. اونای امری، سرمربی توپچی‌ها نیز خواهان ماندن کوشیلینی، مدافع و کاپیتان خود شد اما در ادامه افزود تصمیم‌گیری این موضوع را به مدیران تیم واگذار کرده است.

فابیان دلف، هافبک انگلیسی 29 ساله سیتیزن‌ها سرانجام به اورتون پیوست. لروی سانه بعد از نیمکت‌نشینی در فصل گذشته، ابراز ناراحتی کرد که بعد از آن موضوع مورد توجه سران بایرن مونیخ قرار گرفت اما او حالا می‌خواهد با گواردیولا در مورد آینده خودش صحبت کند و دیگر خواهان خروج از جمع سیتیزن‌ها  نیست.

روزنامه «مارکا»ی اسپانیا، مدعی شد که تاتنهامی‌ها با 60 میلیون یورو به دنبال جذب گرت‌بیل، ستاره 30 ساله ولزی باشگاه رئال مادرید هستند. البته این پیشنهاد برای ستاره ولزی شاید خوب نباشد زیرا حقوق 17 میلیون یوروی سالانه او نصف خواهد شد. همچنین پس از صحبت اریکسن مبنی‌بر ترک تاتنهام پوچتینو، سرمربی اسپرزها خواهان ماندن او شد. رئالی‌ها او را به‌عنوان گزینه آلترناتیو پوگبا زیر نظر گرفته‌اند. یوونتوس نیز تمایل دارد این بازیکن را جذب کند.

با اعلام مدیران باشگاه آژاکس مبنی‌بر خروج ده لیخت، مدافع 19 ساله هلندی حالا دیگر او را باید یوونتوسی بدانیم. ارزش قرارداد او با بانوی پیر 67 میلیون یورو خواهد بود.

رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی مدعی شدند که نیمار در دیدار با لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، اعلام کرده است خواهان خروج از تیم است. لئوناردو نیز به او اعلام کرده است با پیشنهاد‌های بالای 200 میلیون یورو برای فروش او موافقت خواهد کرد. بارسا مشتری اصلی خرید نیمار است. آبی‌اناری‌ها برای خرید او باید برای رعایت قانون فیرپلی مالی کوتینیو یا دمبله را به فروش برسانند. کوتینیو نیز به باشگاه اسبق خودش، لیورپول لینک شده است. مدیر برنامه‌های او در همین رابطه در مصاحبه‌ای گفت: «او فقط در لیگ برتر انگلیس در لیورپول بازی خواهد کرد. او رابطه نزدیکی با سرخ‌ها دارد. بازگشت او به لیورپول فقط به مدیران این تیم بستگی دارد.»