کد خبر: 28881

نوری کم‌تجربه‌تر و ارزان‌تر از سایرین، جاچیچ در آب‌نمک

تاکیس، کیس جدید پرسپولیس

تاکیس لمونیس یونانی که سابقه کار با کریم انصاری‌فرد را دارد، مذاکراتی با تیم سه نفره عرب، نبی و رغبتی انجام داد و توجهات را به سمت خود جلب کرد. با این حال باید برای معرفی جانشین برانکو صبر کرد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، تیم مذاکره‌کننده باشگاه پرسپولیس که از روز دوشنبه کار را برای رایزنی با گزینه‌های مختلف آغاز کرد، دیروز نیز فعالیت خود را ادامه داد و بعید نیست مذاکرات به امروز نیز بکشد. درحالی‌که عنوان ‌شده بود توافقات اولیه با جاچیچ کروات انجام شده، اما خبری از حضور وی در ترکیه نشد و برخی منابع خبر دادند این مربی کروات درصورتی انتخاب می‌شود که با دیگر گزینه‌ها توافقی صورت نگیرد.

نفرات مدنظر مدیران پرسپولیس برای انجام مذاکره با آنها یا مدیر برنامه‌هایشان، الکساندر نوری، کاره‌را و کالدرون بودند که ظاهرا مذاکرات نیز انجام شد و گفته می‌شود مباحث مالی باعث‌شده بحث حضور مربی ایتالیایی منتفی شود و جالب اینکه وی با مدیران استقلال نیز برای حضور در ایران به توافق نرسیده بود. نوری اما قیمت کمتری دارد با این حال تجربه سایرین را ندارد. مذاکرات با کالدرون نیز مشابه کاره‌را پیش رفت و طرفین بر سر قیمت دچار چالش شدند. روز گذشته یک چهره جدید نیز در‌حال مذاکره با پرسپولیسی‌ها دیده شد.

تاکیس لمونیس یونانی که سابقه کار با کریم انصاری‌فرد را دارد، مذاکراتی با تیم سه نفره عرب، نبی و رغبتی انجام داد و توجهات را به سمت خود جلب کرد. با این حال باید برای معرفی جانشین برانکو صبر کرد چراکه گفته می‌شود مدیران باشگاه بودجه کافی برای پذیرش هر پیشنهادی را ندارند و با توجه به ارقام اعلام شده می‌توان شانس الکساندر نوری را بیشتر دانست مگر اینکه مدیران باشگاه ریسک پرداخت مبلغ بالاتر را به‌جان بخرند.