کد خبر: 196772

پوستر دردسرساز در آستانه بازی حساس

استقلال رسما از خیبر عذرخواهی کرد

باشگاه استقلال با انتشار پیامی بابت اشتباه در طراحی پوستر بازی با خیبر عذرخواهی کرد.

در یکی از بازی‌های حساس هفته نهم لیگ برتر عصر شنبه استقلال در خرم‌آباد به مصاف خیبر می‌رود. در آستانه این مسابقه باشگاه استقلال از پوستر خود برای بازی با خیبر رونمایی کرده که البته در این پوستر تصاویر جالبی دیده می‌شود.

بخش رسانه‌ای استقلال تصویری از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک که در شهر خرم‌آباد قرار دارد را روی پوستر خود قرار داده اما بخش عجیب این پوستر به استفاده از اسب اختصاص دارد. در این تصویر یک اسب اصیل ایرانی که افسارش در اختیار کاکوتا ستاره خارجی آبی‌ها است دیده می‌شود!

اما قسمت عجیب‌ترغلط املایی استقلالی‌ها در نوشتن اسم باشگاه خیبر است که با واکنش مسعود عبدی، مالک این باشگاه روبرو شد؛ نام باشگاه مردمی خیبر خرم‌آباد، در پوستر باشگاه استقلال برای روز مسابقه، در اتفاقی عجیب «خر بر» خرم‌آباد ثبت شده است.

عبدی، مالک باشگاه خیبر هم بلافاصله به این اتفاق در استوری اینستاگرامی واکنش نشان داده و نوشته است: «امیدوارم این توهین به نام باشگاه خیبر که نماد قوم لر در فوتبال ایران است تعمدی نباشد. بهتر است دوستان عزیز در باشگاه "فرهنگی" استقلال دقت بیشتری به خرج دهند و هرچه سریع‌تر اشتباه خود را اصلاح نمایند.»

باشگاه استقلال نیز در بیانیه‌ای در پاسخ به باشگاه خیبر اعلام کرد: به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، در پوستر طراحی شده برای دیدار خیبر خرم آباد و استقلال، به علت اشتباه نرم افزاری، فونت به کار رفته در لوگوی باشگاه محترم خیبر خرم آباد اشتباه درج شده، که از این بابت صمیمانه از هواداران فهیم باشگاه خیبر خرم آباد و مردم شریف خرم آباد پوزش می‌طلبیم.

باشگاه استقلال ضمن عذرخواهی از اشتباه صورت گرفته به هواداران محترم و فهمیم خیبر خرم آباد اطمینان خاطر می‌دهد اتفاق رخ صرفا یک اشتباه سهوی و نرم افزاری بوده و بر همین اساس وظیفه خود می‌دانیم به علت این اتفاق از عموم هواداران و مدیران محترم باشگاه خیبرخرم آباد عذرخواهی نمائیم. بی شک در میهمان نوازی و خونگرمی مردم عزیز خرم آباد هیچ تردیدی نیست و همچنان رابطه صمیمانه و دوستانه‌ای بر پایه احترام میان دو باشگاه استقلال و خیبر خرم آباد وجود دارد.

پس از رونمایی از لباس خیبر و استقلال برای بازی فردا نیز رسانه‌های هواداری آبی‌ها چندان از آن استقبال نکردند. 

مرتبط ها