کد خبر: 195959

دوبله کدام انیمیشن‌های جهانی بیشتر دیده شدند؟

«پاندای کنگ‌‌فوکار» محبوب‌ترین انیمیشن در آپارات

پنج انیمیشن خارجی توانسته‌اند رتبه‌های نخست بازدید از سوی کودکان ایرانی را به خود اختصاص دهند.

کارتون‌ها و انیمیشن‌ها  یکی از بخش‌های پرطرف‌دار در سایت‌های اشتراک ویدئو در فضای مجازی به شمار می رود و معمولا گروه سنی کودکان و نوجوانان جدی‌ترین کاربران در این بسترها برای ثبت رکوردهای ویژه محسوب می‌شوند.
براساس آمار رسمی ثبت‌شده در سایت «آپارات»  از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان شهریور و همزمان با پایان تعطیلات تابستان برای کودکان و دانش‌آموزان، نسخه دوبله پنج انیمیشن سینمایی در رتبه نخست پربیننده‌ترین آثار قرار دارند.
دو انیمیشن سینمایی «پاندای کونگ‌فوکار ۴»  با ۸۹ میلیون دقیقه بازدید و انیمیشن سینمایی «سگ‌های نگهبان قدرتمند» با ۸۸ میلیون دقیقه بازدید به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم این فهرست قرار دارند.

همچین انیمیشن سینمایی «من نفرت انگیز ۴» به کارگردانی کریس رناد که در کمپانی ایلومینیشن تولید شده و در سال ۲۰۲۴ به نمایش درآمد با ثبت حدود ۷۸ میلیون دقیقه بازدید در رتبه بعدی قرار دارد.

انیمیشن «درون‌ و بیرون ۲» هم که در سال ۲۰۲۴ به سینماها آمد، با ۵۰ میلیون دقیقه بازدید در رتبه چهارم و انیمیشن سینمایی ««اژدهای آرزوها» با ۲۳ میلیون دقیقه بازدید در رتبه پنجم قرار دارند.

در رتبه‌های بعدی هم اسامی انیمیشن‌های محبوب دیگری همچون «هتل ترانسیلوانیا ۳» با  حدود ۱۷ میلیون دقیقه و «گیسو کمند» با ۱۶ میلیون دقیقه بازدید به چشم می‌خورد.

این آثار به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و زیرصفحه «آپارات کودک» که به ارایه محتواهای محبوب مربوط به کودکان می‌پردازد یکی از پربازدیدترین صفحات این سایت به شمار می‌آید.

مرتبط ها