کد خبر: 195753

یکی از رهبر انصارالله: حمله شکست خورد

حمله رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن

رسانه‌ها از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن خبر می‌دهند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله جدیدی از سوی این رژیم به بندر الحدیده انجام شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل چند حمله به یمن انجام داده است.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی گزارش کرد در این حملات بندر الحدیده، فرودگاه بین‌المللی آن، نیروگاه اصلی الحدیده و مخازن نفت آن هدف قرار گرفتند.

در همین رابطه، منابع محلی گفتند بیش از ۱۰ حمله هوایی علیه بندر الحدیده صورت گرفت و انفجارهایی شهر الحدیده را لرزاند.

مقامات یمنی: حمله به الحدیده هرگز باعث توقف عملیات نظامی یمن نخواهد شد

مقامات یمنی در گفت‌وگو با المیادین اعلام کردند که حملات رژیم صهیونیستی به بندر «الحدیده» و نیروگاه‌های برق این کشور هرگز یمن را به سوی توقف عملیات نظامی خود علیه این رژیم سوق نخواهد داد.

این مقامات تاکید کردند که حمله به هدف‌های غیرنظامی با حمله به اهداف غیرنظامی پاسخ داده خواهد شد و جامعه صهیونیستی باید این موضوع را درک کند.

علاوه بر این، مسئولان یمنی اعلام کردند: بانک اهداف ارتش یمن در عمق دشمن بزرگ و راهبردی هستند و ارتش برای تمامی سناریوها آماده است. آمریکا چراغ سبز را به دشمن صهیونیست که در سرمستی به سر می‌برد نشان داد، بنابراین باید تبعات این موضوع را بپذیرد.

همچنین مقامات یمنی تاکید کردند: دشمن اسرائیلی عامدانه منافع غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد و این موضوع واکنش‌های مردمی را علیه «اسرائیل» در پی خواهد داشت. آمریکا در تجاوز به یمن شکست خورده است و دشمن صهیونیستی نیز در تحقق اهداف خود با شکست روبرو خواهد شد.

مسئولان یمنی بیان کردند: ارتش یمن می‌داند که چه با دشمن اسرائیلی و چه با دشمن آمریکایی چگونه برخورد کند. دشمنان اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی از یمن می‌ترسند و هر سازوکاری را برای از بین‌بردن تسلیحات یمن بررسی می‌کنند، اما شکست می‌خورند. به همین دلیل به حمله به بنادر روی می‌آورند.

این مقامات یمنی تصریح کردند: تجاوز به بنادر یمن نشانگر درد بزرگی است که دشمن و یاران آن پس از شکست در مقابله با تسلیحات یمنی متحمل شده‌اند؛ تسلیحاتی که عمق (سرزمین‌های اشغالی) را هدف گرفتند و به اهداف خود رسیدند.

نصرالدین عامر: جبهه پشتیبانی یمن متوقف نخواهد شد

نصر الدین عامر از رهبران انصارالله یمن به حملات رژیم صهیونیستی به یمن واکنش نشان داد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جبهه پشتیبانی یمن متوقف نخواهد شد و حملات ما علیه دشمن صهیونیستی متوقف نمی شود و محاصره دریایی رژیم غاصب برداشته نخواهد شد.

نصرالدین عامر بیان کرد: به یاری خداوند پاسخ تجاوز جدید دشمن صهیونیست را خواهیم داد.

وی افزود: حملات شکست خورده است. تدابیر لازم به عمل آمده است و انبارهای نفت از قبل در بندر راس عیسی و بندر الحدیده خالی شده است و طرح اضطراری اعمال شده است.

نصر الدین عامر بیان کرد: صهیونیستها نخواهند توانست که عملیات ما را متوقف کنند و عملیات ادامه خواهد یافت.

ایران حمله صهیونیست‌ها به مخازن سوخت یمن را به شدت محکوم کرد
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم صهیونیستی به مخازن سوخت و نیروگاه تولید برق بندر الحدیده یمن را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه این حملات ددمنشانه را که منجر به تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی بندر الحدیده یمن شد، بیانگر خوی ضدبشری رژیم صهیونیستی توصیف کرد و افزود جنایات رژیم صهیونیستی در سایه حمایت بی قید و شرط رژیم آمریکا صورت می‌گیرد و واشنگتن شریک تمام عیار جنایات باند جنایتکار حاکم بر تل‌آویو است.

کنعانی با تجلیل از حمایت شرافتمندانه یمنی‌ها از ملت مظلوم فلسطین تصریح کرد، اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به یمن و زیرساخت‌های مدنی و خدماتی این کشور، نقض فاحش و مکرر منشور ملل متحد است و جامعه بین‌المللی مسئولیت دارد در مقابل این همه یاغی‌گری رژیم بایستد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی یک بار دیگر نسبت به پیامدهای جنگ طلبی و آتش افروزی رژیم صهیونیستی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی هشدار داد و افزود حامیان این رژیم از جمله دولت آمریکا مسئول مستقیم پیامدهای خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی تداوم جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و لبنان و نیز حملات ماجراجویانه و تجاوزکارانه به یمن هستند.

مرتبط ها