کد خبر: 195285

طی مراسمی

قالیباف از صادق بیت سیاح تقدیر کرد

صادق بیت سیاح قهرمان رشته پرتاب نیزه در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ که به بهانه شادی با پرچم حضرت ام البنین (س) مدال طلایش با اعلام دیسکالیفه شدن از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، پس گرفته شد، از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه ۲۸ شهریور طی مراسمی که در فدراسیون کشتی و جهت تجلیل از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی المپیک ۲۰۲۴ پاریس و قهرمانان مسابقات نوجوانان و جوانان جهان برگزار شد، از صادق بیت سیاح ورزشکار رشته پرتاب نیزه در مسابقات پارالمپیک تقدیر کرد.

صادق بیت سیاح در رشته پرتاب نیزه در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ موفق به کسب مدال طلا همراه با رکوردشکنی در این رشته شد اما مسئولان مسابقات به بهانه شادی وی با پرچم حضرت ام البنین (س) با اعلام دیسکالیفه شدن وی این مدال طلا را پس گرفتند.

گفتنی است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز روز گذشته در حاشیه دیدار مدال‌آوران و دیگر اعضای کاروان‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک، از صادق بیت‌سیاح قهرمان پرتاب نیزه بازی‌های پارالمپیک پاریس که مدال او به دلیل عرض ارادت به پرچم حضرت ام‌البنین علیهاالسلام پس گرفته شد، دلجویی کردند. حضرت آیت‌ الله‌ خامنه‌ای خطاب به صادق بیت‌سیاح فرمودند: ان‌شاءالله که خود جناب ام‌البنین عوض‌تان بدهد.

مرتبط ها