کد خبر: 195175

روایت دست اول از آبروریزی بزرگ در ورزشگاه قدس

ترس بازیکنان الغرافه از تاریکی استادیوم!

در شرایطی که تمرین تیم فوتبال الغرافه در ورزشگاه شهرقدس بعد از استقلال قرار بود انجام شود، پروژکتورهای ورزشگاه خاموش شدند.

فرهیختگان آنلاین: ویدیو و تصاویر ناراحت‌کننده تمرین الغرافه در تاریکی ورزشگاه شهدای شهر قدس و نور بسیار کم بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت و یک ناامیدی بزرگ عمومی از مدیریت ورزش و... به همراه داشت. اما این همه واقعیت نبود و صحنه تلخ‌تر هنگام ورود اعضای تیم الغرافه به استادیوم اتفاق افتاد. جایی که برق رفته بود و در راهروهای استادیوم و حتی داخل رختکن و سرویس‌های بهداشتی اصلا برق نبود!

 

طبق گفته شاهدان عینی، بازیکنان و اعضای الغرافه هنگام مواجهه ابتدایی با تاریکی داخل استادیوم ترسیده و بهت‌زده بودند و گفته می‌شود که می‌خواستند تمرین هم نکنند. اما با بازگشت حداقلی نور ورزشگاه قبول کردند با شرایطی که همه دیدند تمرینشان را انجام بدهند.

برق کجا رفت؟
آتش‌سوزی پست برق اصلی ورزشگاه شهدای شهرقدس امروز صحنه‌های تلخ و زشتی برای فوتبال ایران به وجود آورد. شهردارشهر قدس در مصاحبه با خبرنگاران از اشتباه دو کارگر برای به وجود آمدن این وضعیت و آتش‌سوزی پست برق خبر داد.
همزمان با شروع کنفرانس خبری، دو کارگر که باید تخته سنگی را برای نصب در یک جای مهم برش می‌دادند،  به بیرون استادیوم آمده و در اقدامی عجیب برای راه انداختن دستگاه  دستگاه سنگ فرز خود تصمیم می‌گیرند که از پست اصلی برق بگیرند! همین اتفاق باعث جرقه و آتش‌سوزی و اتفاقات تلخ بعدی شد.
به همین سادگی یک اشتباه کل میزبانی این مسابقه را زیر سوال برد و همه چیز را به تاریکی برد.

مرتبط ها