کد خبر: 195167

معاون سیما در پشت صحنه سریال «دوقلوها در شهر پنج ستاره»

عموهای فیتیله‌ای به تلویزیون بازمی‌گردند

محسن برمهانی، معاون سیما گفت: فصل سوم مجموعه کودک و نوجوان دوقلوها با حضور عموهای فیتیله‌ای در حال تولید است.

محسن برمهانی، معاون سیما  با حضور در پشت صحنه سریال هشتاد قسمتی «دوقلوها در شهر پنج ستاره» از روند تولید این مجموعه بازدید کرد. معاون سیما در این بازدید که با همراهی رئیس مرکز سیمرغ و جمعی از مدیران ستادی سیما صورت پذیرفت بیان کرد: «فصل سوم مجموعه کودک و نوجوان دوقلوها با حضور عموهای فیتیله‌ای در حال تولید است. عوامل این مجموعه پیگیری کردند تا این کار به سرانجام برسد. امیدواریم جذابیت چنین آثاری مداوم باشد و به زودی به آنتن برسد.»

وی افزود: «فصل اول مجموعه دوقلوها سال ۹۸ تولید شد و ۲ فصل از آن روی آنتن رفت. ۲ سال پیگیری شد تا بتوانیم فصل جدید این مجموعه را بسازیم. دوقلوها یک آیتم جذاب از برنامه ای با حضور عموهای فیتیله‌ای بود.

 برمهانی تاکید کرد: «تلاش ما این بود یک کار جذاب به مخاطب ارائه دهیم؛ از این رو به موارد آموزشی هم پرداخته‌ایم و فضای مجموعه نیز یک کمدی «اسلپ‌استیک» است. این مجموعه در ۸۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود و دکورمان بزرگترین دکور کار کودک است.»

تولید این مجموعه هشتاد قسمتی به کارگردانی جمشید بیات ترک، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی مهدی بصیری، مدتی است که در فضایی شاد، مفرح و آکنده از صحنه های کمدی، آغاز شده است.

فصل جدید دوقلوها با نام «دوقلوها در شهر پنج ستاره» با حضور حمید گلی، محمد مسلمی و علی فروتن در حال تولید است. دکور این سریال فضایی کاملا فانتزی دارد و به صورت شهری جادویی در میان ابرها طراحی شده که همه ماجراهای داستان داخل این شهر رخ می‌دهد. این دکور بزرگ ترین دکور برنامه کودک تلویزیون است.

مرتبط ها