کد خبر: 195135

از دوم آبان‌ماه

سروش صحت با «صبحانه با زرافه‌ها» به سینما می‌آید

فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت که در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد، از دوم آبان‌ماه روی پرده سینماها خواهد رفت.

فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت که در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد، برای اکران آماده شده است. این اثر سینمایی از دوم آبان‌ماه روی پرده سینما‌ها خواهد رفت.

در دومین فیلم صحت که به تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی ساخته شده بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، هادی حجازی‌فر و بیژن بنفشه‌خواه بازی کرده‌اند. این فیلم کمدی که پس از نمایش در جشنواره فجر بازخورد‌های مثبتی دریافت کرد، در برخی نقد‌ها هجویه‌ای علیه دنیای مدرن تعبیر شد.

سروش صحت در نشست خبری فیلمش در جشنواره با بیان اینکه ممکن است بتوان آن را یک هجویه دانست، درباره ایده اولیه «صبحانه با زرافه‌ها» گفت: «رفاقت و بخشش دو موضوعی هستند که برای من همیشه مورد توجه بودند. ما سه ایده اولیه داشتیم که شامل رفاقت چند آقا با هم و چند خانم با هم می‌شد. یک داستان هم درباره رفاقت چند آقا و چند خانم می‌شد که فعلا شرایط ساخت قصه رفاقت چند مرد با هم مهیا شد و امیدوارم دو داستان دیگر را هم بتوانم بسازم.»

مرتبط ها