کد خبر: 195098

«حمید مطهری فراموش کرد تصمیم فنی را به او بگوید!»

روایت امیر قلعه‌نویی از قهر نوراللهی از تیم ملی

امیر قلعه‌نویی طی روایت عجیبی از خط خوردن و قهر نوراللهی از تیم ملی گفت: نوراللهی از مردم عذرخواهی کند تا در خصوص او تصمیم گیری کنیم.

امیر قلعه نویی در واکنش به دعوت برخی بازیکنان بدون تیم مثل علیرضا جهانبخش و سامان قدوس به تیم ملی گفت: «برخی از بازیکنان تیم ملی هم فنی هستند و هم وزنه و نمی توانیم به راحتی از گذر کنیم، جهانبخش را همه دیدید که مقابل امارات چه کیفیتی را ارائه داد.»

قلعه‌نویی در خصوص آخرین وضعیت احمد نوراللهی گفت: «احمد مثل پسر من می ماند اما وقتی در یک مجموعه حضور دارید، نمیتوانید یک اصول را کنار بگذارید. اصل ماجرای احمد نوراللهی از آن قراربود که من در آن مقطع شب قبل بازی مقابل هنگ کنگ به حمید مطهری گفتم چون شما با احمد نزدیک تر هستید به او بگویید که در بازی مقابل هنگ کنگ ، کادرفنی میخواهد چند بازیکن مثل حسین نژاد و امید ابراهیمی را تست کند به او بگویید که این بازی در لیست نیست اما احمد مقابل ازبکستان فیکس است.» 

او در ادامه گفت: «حمید مطهری گویا فراموش کرده بود به او بگوید و همین موضوع باعث ناراحتی او شده بود. اکنون هم او هر وقت از مردم و هم تیمی هایش معذرت خواهی کرد، در خصوص او تصمیم گیری خواهیم کرد.»

مرتبط ها