کد خبر: 195062

وقتی مدیرعامل پرسپولیس قوانین مربوط به لیست بازیکنان لیگ نخبگان را نمی‌داند

قانون بخوان آقای درویش!

رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس این حق را دارد هر انتقادی به نوع عملکرد فدراسیون فوتبال در پرونده سقف بودجه و اتفاقات اخیر مطرح کند. منتهی عدم اطلاع او از قوانین لیگ نخبگان که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدت‌ها قبل نوشته شد، تدوین و بعد ابلاغ شد، اصلاً اتفاق قابل قبولی نیست.

فرهیختگان: رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس این حق را دارد هر انتقادی به نوع عملکرد فدراسیون فوتبال در پرونده سقف بودجه و اتفاقات اخیر مطرح کند. منتهی عدم اطلاع او از قوانین لیگ نخبگان که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدت‌ها قبل نوشته شد، تدوین و بعد ابلاغ شد، اصلاً اتفاق قابل قبولی نیست.

 

 قانون مهلت اضافه باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد سه بازیکن دیگر به شریطی که از بازه زمانی ۲۲ شهریور تا ۱۰ آبان ثبت شده باشند و مهلت داشتن باشگاه‌ها برای اعمال برخی تغییرات در لیست خود برای بازی دوم، قانون من درآوردی فدراسیون فوتبال نیست و از مدت‌ها قبل توسط AFC ابلاغ شد و متأسفانه این خیلی بد است که مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس قانون نمی‌داند و به خاطر همین قانون ندانستن از یک جایی به بعد انتقادات او به فدراسیون فوتبال وارد بیراهه می‌شود و می‌گوید «ایجنت‌ها در فدراسیون تصمیم می‌گیرند و چه زمانی این قانون ابلاغ شده است؟»

 در این گفت‌وگو حتی مشخص است که سوال‌کننده هم در بخش دوم گفت‌‌و‌گو که مدیرعامل سوال اشتباه می‌کند، مثل درویش اطلاع دقیقی از قوانین ندارد که اشتباه بزرگ درویش را به او گوشزد کند! پیشنهاد ما به مدیرعامل پرسپولیس این است که قانون بخواند تا بتواند درست‌تر حرف بزند و بهتر انتقاد کند. برای تصویر فوتبال ایران و باشگاه بزرگ پرسپولیس این حجم از ناآگاهی مدیران اصلا خوب نیست.

مرتبط ها