کد خبر: 194945

لیگ الیت، مقدماتی جام‌جهانی و دربی فعلا دور از آزادی؛

ورزشگاه آزادی به نیم‌فصل اول نرسید

ی، شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» حاکی از آن است که ورزشگاه آزادی برای کارهای عمرانی تا پایان آذر همچنان به زمان برای بازسازی اصولی نیاز دارد و این بدان معناست که رقابت‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ جاری در این ورزشگاه برگزار نخواهد داشت.

فرهیختگان: زمان بازگشایی ورزشگاه اول کشور همچنان نامشخص است. این در حالی است که بازسازی ورزشگاه آزادی با روزهای مهمی تقارن پیدا کرده و این امر در کنار نداشتن زیرساخت‌های مناسب باعث شده است تا فوتبال ایران از لحاظ زیرساختی روزهای ناخوشایندی را سپری کند.  

نکته قابل توجه در این بین اینکه به نظر می‌رسد این ورزشگاه فعلا تا ماه‌های آینده نیز آماده بازگشایی و بهره‌برداری مجدد نخواهد شد. پیش از این اعلام شده بود این ورزشگاه احتمال بسیار زیاد تا اواخر شهریور و نهایتا مهرماه دوباره بازگشایی خواهد شد، اما با توجه به حجم کار باقی‌مانده و پیچیدگی کار در شرایط فعلی، شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» حاکی از آن است که ورزشگاه آزادی برای کارهای عمرانی تا پایان آذر همچنان به زمان برای بازسازی اصولی نیاز دارد و این بدان معناست که رقابت‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ جاری در این ورزشگاه برگزار نخواهد داشت.

در این زمینه شنیده می‌شود در جلسه که به همین منظور روز گذشته برگزار شده از سوی مقامات ذی‌ربط آب پاکی روی دست فدراسیون فوتبال درخصوص عدم برگزاری دیدارهای داخلی و آسیایی تا پایان آذرماه ریخته شده و اعلام شده است تا آن زمان بعید است این ورزشگاه برای هر دیداری از هر درجه اهمیتی آماده بازگشایی و بهره‌برداری مجدد شود. به این ترتیب احتمالا دیدارهای سرخابی‌ها در نیم‌فصل دوم مجددا به این ورزشگاه انتقال پیدا کرده و این در حالی است که این احتمال هم وجود خواهد داشت که از هفته هفتم دیدارهای لیگ الیت و از دیدار استقلال برابر الشرطه عراق، این رقابت‌ها نیز به میزبانی آزادی برگزار شود.  

مرتبط ها