کد خبر: 194909

پرونده جذب مهری هنوز باز است؛

سازمان لیگ: اورونوف در لیست بزرگسالان است

بعد از کش و قوس‌های فراوان با‌خبر شدیم که سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس چراغ قرمز نشان داده و حتی مدعی شده که باشگاه نساجی هم اجازه نخواهد داشت که نام هوشیار را در لیست زیر 25 سال خود وارد کند. 

فرهیختگان: همان‌طور که در روزهای گذشته اشاره داشتیم باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه سازمان لیگ قرارداد امیر‌محمد هوشیار، بازیکن نساجی را به درخواست این باشگاه در لیست زیر 25 سال جای داد (در حالی که او فصل پیش در لیست بزرگسالان این باشگاه بوده)، سازمان لیگ را تحت فشار گذاشت تا این اتفاق در‌مورد اوستون اورونوف 23ساله هم اتفاق بیفتد.

درخواست مشابهی که البته باشگاه تراکتور در‌مورد یکی از بازیکنانش از سازمان لیگ داشت. قرار گرفتن نام اورونوف در لیست زیر 25 سال پرسپولیس یک جای خالی در لیست بزرگسالان این تیم باز می‌کرد اما باشگاه‌های رقیب با توجه به همین موضوع با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار اجرای قانون شده و تاکید داشتند که پرسپولیس نباید اجازه چنین کاری را داشته باشد.

در هر صورت بعد از کش و قوس‌های فراوان با‌خبر شدیم که سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس چراغ قرمز نشان داده و حتی مدعی شده که باشگاه نساجی هم اجازه نخواهد داشت که نام هوشیار را در لیست زیر 25 سال خود وارد کند. 

از طرفی در نقل و انتقالات تعدادی از واسطه‌ها در تلاش بوده و هستند که هر طوری شده سعید مهری را به پرسپولیس بیاورند. آنها امیدوار بودند که با قرار گرفتن نام اورونوف در لیست سهمیه زیر 25 سال پرسپولیس جا برای انتقال مهری به این تیم باز شود و دیگر نیاز نباشد سینا اسدبیگی یا هر بازیکن دیگری از لیست سرخپوشان خارج شود.

اما با شرایط به‌وجود‌آمده تنها راه انتقال سعید مهری به پرسپولیس خارج شدن نام یکی از بازیکنان این تیم از لیست است. تا روز گذشته گاریدو درخواست خروج نام بازیکنی را از لیست تیمش نداده بود اما به نظر می‌آید افراد دیگری در باشگاه پرسپولیس در تلاشند که مهری جای یکی از بازیکنان را بگیرد. این در شرایطی است که میلاد سرلک نیز در پست هافبک دفاعی به تمرینات این تیم بازگشته و می‌تواند سرخپوشان را در بازی‌های آینده همراهی کند.

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.

مرتبط ها