کد خبر: 194902

پول سیاه؛

چند می‌گیری فال بگیری؟

فالگیرها و دعانویس‌ها مدعی‌اند همه‌چیز را درباره ما می‌دانند اما ما اطلاعات بسیارکمی از آنها و زندگی‌شان داریم. به‌جز خانه‌هایشان که در اغلب اوقات شبیه بازار شام- به‌هم ریخته و نامرتب- است، دانستنی دندان‌گیری نصیب مراجعه‌کنندگانشان نمی‌شود. کمتر کسی است که درباره آنها بداند؛ اینکه چه کسی هستند؟ چگونه زیسته‌اند و چه خوانده‌اند که اکنون در مقام فالگیر روزانه ده‌ها و گاهی صدها مشتری دارند؟

فرهیختگان: خبرنگار فرهیختگان با سرک کشیدن در دنیای فالگیری به اطلاعات عجیبی دست یافته است:  قیمت تخصص بانو «ژ» بالاتر از «ش» است. خانم «ر» فرد دیگری است که با 17 سال سابقه کار، متخصصص «تاس رمل، آب‌و‌آینه و گوی بلورین» است. او از دو همکار سابقش قیمت‌های بالاتری دارد... فال احساسی اوراکل جیپسی، فال احساسی اوراکل فرشتگان، فال احساسی اوراکل رومانتیک، فال لنورماند (مسائل مالی، کاری و اقتصادی) و فال لنورماند (ازدواج و همسر آینده) است. 

این قیمت‌ها البته برای کسانی است که برای گرفتن پاسخ مدتی در نوبت‌اند. اگر فردی فال فوری و نوبت برای همان روز می‌خواهد باید «دوبرابر مبلغ فال» را واریز کند. جالب اینجاست که در همین کانال شماره کارت بانکی هم قرار داده شده تا افراد بعد از ارسال عکس فیش واریزی نوبت‌شان ثبت شود.

متن کامل گزارش حدیث ملاحسینی-صادق امامی را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.

مرتبط ها