کد خبر: 194889

من اگر به فکر موفقیت نبودم، در استقلال نمی‌ماندم؛

نکونام: درباره منافع استقلال معامله نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان تمرین عصر شنبه درباره وضعیت این روزهای خودش و تیم فوتبال استقلال صحبت کرد.

استقلال روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد؛ روزهایی که مدیران و سرمربی استقلال بار دیگر در یک رویارویی مستقیم قرار گرفته‌اند و در این بین هواداران بخش آبی پایتخت بار دیگر روزهای پرآشوبی را پیش روی خود و تیم محبوبشان می‌بینند. 

در این شرایط جواد نکونام پس از پایان تمرین عصر شنبه که در کمپ حجازی برگزار شد، در حالی که توسط هواداران تشویق می‌شد مقابل خبرنگاران ایستاد و در حالی که یکی دو دقیقه‌ای طول کشید تا سکوت حکم فرما شود، درباره وضعیت آشفته باشگاه و جایگاه خودش صحبت کرد. 

جواد نکونام سرمربی استقلال در مصاحبه‌ای به خبرنگاران گفت: «برای منافع استقلال با هیچکس شوخی ندارم. چرا بعد از هفته سوم خبری از آقای سمیعی نیست؟ باز خدا را شکر امروز عکس ایشان را دیدیم.»

 

نکونام در واکنش نکونام به مصاحبه آتیلا حجازی گفت: «پارسال خودم از آتیلا خواستم به استقلال بیاید. وقتی گفتند او را کنار بگذاریم من مخالفت کردم. در بازی با نساجی آقای سمیعی به من گفت حق ندارید آتیلا را به جلسه هماهنگی ببرید و باز هم مخالفت کردم. همه چیز گذشت و به امسال رسیدیم که گفتند مباحث مربوط به مجوز ایشان انجام نشده و من هم آقای عالمی را معرفی کردم.»

 

سرمربی استقلال در واکنش به مصاحبه اخیر مهدی هاشمی نسب گفت: «من و مهدی رفت و آمد خانوادگی داریم. آقای سمیعی شما برای مهدی هاشمی نسب چه کاری انجام دادی؟ مگر با هم توافق نکردید و دست ندادید؟ ولی دوباره غیب شدی!»

 نکونام افزود: «آقای سمیعی شما کسی را به جلسه با مهدی فرستادی که اسم مهدی را نمی‌دانست. یا از قصد کسی را فرستادی که به مهدی بی احترامی کند یا آن شخص را به این دلیل فرستادی که از همه چیز بی اطلاع باشد. در نهایت هم به مهدی اطلاعات غلط دادند و او علیه من صحبت کرد.»

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال به خبرنگاران گفت: «مربی بدنساز فصل گذشته را به جلسه برده‌اند و نصف مبلغ قرارداد فصل قبلش را به او پیشنهاد داده‌اند، به کسی که 16 سال لالیگا کار کرده! مربی بدنساز با مبلغ قرارداد پارسال هم قرارداد می‌بست ولی درباره او به همه دروغ گفتند.»

 

نکونام به خبرنگاران گفت: «پارسال به ناحق جام را از ما گرفتند ولی امسال ماندم چون مطمئنم می‌توانیم قهرمان شویم.»

 

نکونام در واکنش به حواشی اخیر به خبرنگاران گفت: «چرا هیچکس نمی‌داند مدیر باشگاه کجاست؟ ایشان فقط دنبال پخش خبر در فضای مجازی است، مگر فوتبال متعلق به فضای مجازی است؟»

نکونام افزود: «من لیست دادم و گفتم تکلیف زیلیکیچ را بعدا مشخص میکنم اما همان نفر اول قرارداد او را ثبت کردند. زیلیکیچ بی کیفیت است و قول می‌دهم در هیچ تیمی از لیگ ایران نتواند بازی کند. اگر یامگا 70 درصد شرایط بازی را داشت از او استفاده میکردم.»

 

مرتبط ها