کد خبر: 194884

حل مشکل وینگر آبی‌ها پس از جلسه با سمیعی؛

مهرداد محمدی بالاخره با استقلال قرارداد بست

پس از برگزاری جلسه‌ای با مدیرعامل استقلال، مشکلات مهرداد محمدی حل و او قرارداد جدیدی با آبی‌ها امضا کرد.

پس از مشکلاتی که در هفته‌های گذشته برای مهرداد محمدی به وجود آمد و قرارداد وی با آبی‌ها فسخ شد، این بازیکن روز یکشنبه و در نامه‌ای خطاب به مدیریت باشگاه استقلال، خواستار مشخص شدن وضعیت ثبت قراردادش شده بود.

از آنجایی که قرارداد محمدی توسط استقلال ثبت نشده، در نتیجه محرومیت 6 جلسه‌ای این بازیکن همچنان بر قوت خود باقی است و این موضوع باعث ناراحتی این وینگر کلیدی شده چرا که بدین ترتیب او تا پایان هفته نهم نیز نمی‌تواند برای آبی‌ها به میدان برود.

پس از نامه محمدی به مدیریت استقلال و مشخص نشدن وضعیت این بازیکن، او تصمیم گرفت تا در تمرین روز گذشته تیمش شرکت نکند و حتی اخباری مبنی‌بر احتمال جدایی این بازیکن نیز منتشر شده بود. با این‌ حال، ظهر امروز جلسه‌ای میان مهرداد محمدی و فرشید سمیعی برگزار شد و این بازیکن قرارداد جدیدی با استقلال به امضا رساند تا آبی‌ها بتوانند ضمن ثبت قرارداد این بازیکن، مشکلات مربوط به محرومیت او را حل کنند.

بدین ترتیب باشگاه استقلال قصد دارد تا ضمن ثبت قرارداد مهرداد محمدی، به نوعی زمینه سپری شدن محرومیت 6 جلسه‌ای این بازیکن را فراهم کند تا دیدار برابر نساجی، به نخستین جلسه محاسبه شده از محرومیت این بازیکن تبدیل شود.

مرتبط ها