کد خبر: 194804

ادعای برخی رسانه‌‌ها تکذیب شد؛

واکنش خانواده «سارا طاوسی» به شایعات فوت او

دکتر سعید طاوسی مسرور، ارتباط حادثه‌ی درگذشت خواهرش را با ادعای برخی رسانه‌های خارج کشور و همینطور برخی ادعاها در شبکه‌های اجتماعی رد کرد.

سعید طاوسی مسرور، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، به نمایندگی از خانواده خود در یادداشتی ارتباط حادثه‌ درگذشت خواهرش را با ادعای برخی رسانه‌های خارج کشور و همینطور برخی ادعاها در شبکه‌های اجتماعی رد کرد.

بنا به نوشته سعید طاوسی؛ سارا طاوسی خبرنگار ورزشی بوده و به‌هیچ‌وجه در عرصه‌ سیاسی فعالیت نداشته و در هیچ جلسه‌ تودیع و معارفه‌ وزرای دولت چهاردهم حضور نداشته است.

سارا طاووسی خبرنگار ورزشی نویس که در حوزه باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد روز دوشنبه (۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳) درگذشت. مرگ این خبرنگار جوان که سابقه فعالیت در خبرگزاری برنا را هم در کارنامه دارد، از همان ابتدا با حواشی مختلفی همراه بود. بسیاری در ابتدا مرگ او را در اثر سقوط از ارتفاع دانستند، اما برخی دیگر هم تصادف را عامل این اتفاق می‌دانستند. اما به نظر می‌رسد فرضیه اول برای مرگ این بانوی خبرنگار جدی‌تر است و احتمالا سقوط از ارتفاع عامل اصلی مرگ سارا طاووسی بوده است.

داستان عکس پسر عارف

بعد از اینکه عکسی از فرزند معاون اول در جلسه معارفه وزیر جدید منتشر شد جدای از اینکه جدال بزرگی بر سر حضور این فرد در یک جلسه دولتی در گرفت مباحثی هم درباره عکاس این قاب سیاسی درگرفت. مثلا گفتند که خبرنگاران از حضور در جلسه بعدی منع شدند. اما خبر عجیب این بود که در چند ساعت گذشته گفتند که عکاس این تصویر جنجالی از قضا همان خبرنگار خانم سایت برنا بوده که در یک حادثه کشته شده است. واقعیت، اما این است که خانم سارا طاووسی خبرنگار ورزشی برنا ارتباطی با این تصویر نداشته  و اصلا در این مراسم حضور نداشته‌ است.

مرتبط ها