کد خبر: 194725

سخنگوی شورای شهر تهران: جدی نگیرید!

زاکانی از شهرداری رفتنی شد؟

سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به شایعه انتخاب جایگزین زاکانی در شهرداری تهران گفت: این نوع شایعات با هدف ایجاد ناآرامی و تضعیف مدیریت شهری منتشر می‌شوند و کار فیک نیوزهاست.

خبری مبنی بر کسب رأی مثبت ۲۱ عضو از ۳۰ عضو شورای اسلامی شهر تهران برای جایگزینی علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در فضای مجازی منتشر شد. این خبر به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت و بحث‌های متعددی را به همراه داشت.

آن‌طور که خبرگزاری تسنیم روایت کرده؛ در واکنش به این شایعات، علی رضا نادعلی؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: «متاسفانه هر چند روز یک بار، اخباری بر ضد مدیریت شهری و به صورت سرگرمی از سوی افرادی که با گفتمان انقلاب زاویه دارند، منتشر می‌شود و امپراطوری‌های «فیک نیوز» نیز از این اخبار استفاده می‌کنند.»

وی با تأکید بر اینکه این شایعات بی‌اساس هستند، افزود: «در خبری که منتشر شده بود، ادعا شده که ۳۰ عضو در شورای اسلامی شهر تهران حضور دارند، در حالی که تعداد اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۲۱ نفر است. اکثریت اعضا با شهردار تهران همراه هستند و در سال آخر نیز این همراهی ادامه خواهد داشت.»

نادعلی با اشاره به شفافیت و قانونی بودن فعالیت‌های شورای ششم، گفت: «شورای ششم از روز اول بر اساس مشی قانونی و شفافیت به فعالیت خود پرداخته است و شهروندان نباید به اخبار نادرست و فیک نیوزها توجه کنند. در سال آخر مدیریت شهری ششم، شورای شهر و شهرداری به سرانجام رساندن بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌ها را دنبال خواهند کرد و نباید به حاشیه‌ها و شایعات بی‌اساس توجه کنیم.»

این گزارش، تلاشی است برای شفاف‌سازی و پاسخ به شایعات اخیر درباره تغییر شهردار تهران و تأکید بر ادامه فعالیت‌های شورای شهر و شهرداری بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین‌شده است.

مرتبط ها