کد خبر: 194624

«پاسخ به جنایات اسرائیل، قطعی است»؛

یمنی‌ها در حمایت از فلسطین خستگی نمی‌شناسند

میلیون‌ها نفر از مردم مناطق مختلف یمن امروز هم به خیابان‌ها آمدند تا حمایت خود را از مردم غزه اعلام کنند. آنان تأکید دارند که حاضر نیستند از حمایت‌های خود دست بردارند.

میلیون‌ها نفر از مردم استان‌های مختلف یمن امروز جمعه نیز مانند هفته‌های گذشته، راهپیمایی را برای حمایت از مردم فلسطین برگزار کردند. تظاهرات امروز تحت عنوان «کمک ما به غزه و الاقصی... مسئولیت و جهاد» برگزار شد.مردم یمن در این تظاهرات تاکید کردند که به حمایت خود از مسئله فلسطین ادامه خواهند داد.

مردم حاضر در این راهپیمایی با انتشار بیانیه‌ای گفتند: «موضع ثابت و اصولی ما در حمایت از ملت فلسطین ادامه دارد. ما مردم یمن، از تمامی کسانی که در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت و یا توطئه کرده‌اند، از درگاه خداوند متعال از آنان اعلام برائت می‌کنیم».

در این بیانیه آمده است: «ما از موضع حمایتی خود از ملت فلسطین کوتاه نخواهیم آمد؛ هرچقدر که خطر و چالش ما را تهدید کند. ما قطعاً به جنایات دشمن صهیونیستی پاسخ خواهیم داد و غافلگیری‌های بیشتری در راه است. ما سکوت سازمان ملل و کشورهای جهان را در قبال تداوم کشتار جمعی در غزه محکوم می‌کنیم؛ کشتارهایی که لکه ننگی برای تمامی جامعه بشریت به شمار می‌رود».

مرتبط ها