کد خبر: 194596

اولین تساوی خیبر در لیگ برتر ثبت شد؛

جشنواره گل تراکتور و مس رفسنجان در شروع هفته سوم

تراکتور با برتری پرگل مقابل هوادار، هفت امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول صعود کرد. مس رفسنجان هم نخستین پیروزی خود در لیگ بیست‌وچهارم را کسب کرد. ذوب‌آهن نیز سومین تساوی فصل خود را ثبت کرد.

هفته سوم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 4 دیدار آغاز شد. در سه دیداری که زودتر از بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران برگزار شد، نتایج قابل توجهی به دست آمد.

 هوادار تهران صفر - تراکتور تبریز 4
دیدار تیم‌های فوتبال هوادار تهران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۹:۱۵ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که این دیدار با پیروزی 4 بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ همراه بود. مهدی هاشم نژاد (۲۹) و اشترکال (۵۷) و امیرحسین حسین زاده (۷۷ و ۸۵) برای تراکتور گلزنی کردند.

مس رفسنجان 3 - آلومینیوم اراک 1
دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹:۱۵ عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهدای مس این شهر پیگیری شد که در نهایت رفسنجانی‌ها با پیروزی سه بر یک، سه امتیاز حساس را به دست آوردند و موفق شدند خود را تا حدودی به منتقدان ثابت کنند.

 

خیبر خرم آباد 1 - ذوب آهن 1
دیدار تیم‌های فوتبال خیبر خرم آباد و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز در هفته سوم لیگ بیست و چهارم در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد که با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

مرتبط ها