کد خبر: 194584

با محقق نشدن پیش‌شرط‌های لازم؛

نوراللهی دوباره از لیست تیم ملی خارج شد!

احمد نورالهی دوباره مورد توجه قلعه‌نویی قرار گرفته و چه بسا با برخی پیش‌شرط‌ها، اواحتمالا از اردوی بعدی دوباره به تیم ملی بازخواهد گشت. این بازیکن آبان ماه سال گذشته از اردو خط خورده و در صورت بازگشت دوباره، بعد از حدود 10 ماه دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن خواهد کرد.

فرهیختگان: تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۹:30 پنجشنبه آینده اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را مقابل قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌‌کند. قرار است لیست تیم ملی برای این مسابقه و بازی بعدی با امارات که ۲۰ شهریور در ورزشگاه هزاء بن زائد العین انجام می‌شود، جمعه شب بلافاصله پس از اتمام دیدارهای هفته سوم لیگ برتر اعلام شود. همچنین در فاصله کم باقی مانده به آغاز فیفادی بعدی در شهریور و همچنین دو بازی ابتدایی تیم ملی مقابل قرقیزستان و امارات، اقدامات امیر قلعه‌نویی و کادر او برای انتخاب نفرات شایسته و دعوت آنها به اردوی بعدی و سایر برنامه‌ریزی‌های دیگر به‌منظور حضور پرقدرت تیم ملی در مرحله بعدی انتخابی جام‌جهانی 2026 ادامه داشته و بازیکنان زیادی در این مدت رصد شده و مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

در این خصوص و در همین ارتباط چندی پیش در «فرهیختگان» از جانب برخی نزدیکان احمد نوراللهی، به این موضوع اشاره کردیم که گویا این بازیکن دوباره مورد توجه قلعه‌نویی قرار گرفته و چه بسا با برخی پیش‌شرط‌ها، نوراللهی احتمالا از اردوی بعدی دوباره به تیم ملی بازخواهد گشت. این بازیکن آبان ماه سال گذشته از اردو خط خورده و در صورت بازگشت دوباره، بعد از حدود 10 ماه دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن خواهد کرد. از سوی دیگر سرمربی تیم ملی در جلسات چند روز اخیر خود با دستیارانش، ضمن آنالیز بازی‌‌های هفته‌های ابتدایی لیگ برتر گزارش عملکرد لژیونرها را نیز دریافت کرده تا تصمیمات نهایی خود را برای انتخاب بازیکنان انجام دهد.

در این زمینه شنیده می‌شود جلسات کادر تیم ملی به صورت محرمانه دنبال شده اما صحبت‌‌های زیادی پیرامون بازگشت چند بازیکن باتجربه نظیر احسان حاج‌صفی و رامین رضائیان به گوش می‌‌رسد. با این حال و طبق آخرین شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» از آنجایی که برخی پیش‌شرط‌ها برای بازگشت نوراللهی به تیم ملی طی نشده، در جلسه اخیر آنالیز بازیکنان، این بازیکن دوباره از لیست تیم ملی خارج شده و به نظر نمی‌رسد برای فیفادی بعدی هم نظری روی این بازیکن باشد. البته اقدامات لازم برای بازگشت احسان حاج‌صفی به تیم ملی انجام شده و کاپیتان اول تیم ملی در اردوی بعدی حاضر خواهد بود. 

مرتبط ها