کد خبر: 194434

بحران عدم آمادگی ورزشگاه‌ها؛

اپیدمی مشکلات میزبانی به استقلال خوزستان رسید

لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برگزار می‌شود که میزبانی برخی تیم های لیگ برتری به دلیل عدم آمادگی ورزشکاه‌ها و نبود زیرساخت‌های مناسب به شکلی عجیب انجام می‌شود.

 مدیران استقلال خوزستان در تلاش هستند که در ورزشگاه شهدای فولاد از استقلال تهران میزبانی کنند. موضوعی که مخالفت فولادی‌ها را در پی داشته و حتی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل فولاد در این باره اعلام کرده استقلال خوزستان به فکر حل مشکل میزبانی‌اش باشد.

با این حال البرز حاجی پور مدیر تیم استقلال خوزستان در این خصوص مطرح کرد: «ورزشگاه‌های استان با شرایطی که دارند، آماده میزبانی نیستند. استادیوم‌های خانگی نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان را هم در خوزستان داریم که برای لیگ دسته اول در حال آماده‌سازی است. باشگاه فولاد با ما همکاری خواهد کرد و انشاالله این مسئله حل می‌شود.»

 آنطور که از صحبت‌های حاجی پور مشخص است، استقلال خوزستان برای ادامه میزبانی‌های خود در لیگ برتر فقط دو راه دارد؛ یا اینکه رضایت فولادی‌ها را جلب کند و یا مانند سرخابی‌های تهران برای برگزاری بازی‌هایش به استان دیگری برود.

چندی پیش مطرح شد که باشگاه استقلال قصد دارد بازی‌های خانگی خود را در مشهد برگزار کند. با توجه به بازسازی ورزشگاه آزادی مقرر شده بود تا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بازی‌‌های خانگی خود را در این فصل در ورزشگاه تختی تهران برگزار کنند اما این‌طور به نظر می‌رسد که باشگاه استقلال خواستار آن است تا بازی‌های این تیم در شهر مشهد برگزار شود و حتی در این خصوص نیز قرار است نامه‌ای هم به سازمان لیگ ارائه شود.

مرتبط ها