کد خبر: 194365

جدال محرم و یحیی برنده نداشت؛

تساوی نساجی و آلومینیوم در شب اولین پیروزی تارتار در سیرجان

در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال امشب (پنج شنبه) چهار دیدار برگزار شد که دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم و نساجی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال امشب (پنج شنبه) چهار دیدار برگزار شد.

گل گهر سیرجان از استقلال خوزستان میزبانی کرد و با نتیجه دو بر صفر برنده شد. آلومینیوم اراک هم به مصاف نساجی مازندران رفت و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در بازی حساس هفته تراکتور در تبریز مقابل پرسپولیس بازی کرد که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در آخرین بازی هم فولاد و مس رفسنجان برابر هم صف آرایی کردند که به تساوی بدون گل منجر شد.

نتایج نهایی این دیدارها را مشاهده می‌کنید:

گل گهر سیرجان ۲ - استقلال خوزستان صفر
تیم گل‌گهر در چارچوب دیداری از هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میزبان استقلال خوزستان بود که در پایان این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافت.

آلومینیوم اراک یک - نساجی مازندران یک
تیم فوتبال آلومینیوم و نساجی در هفته دوم لیگ برتر امروز پنج‌شنبه اول شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه امام خمینی (ره) با حضور سیستم داور ویدئویی var و با قضاوت موعود بنیادی فر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تراکتور یک - پرسپولیس صفر 
تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در حالی امروز به نتیجه تساوی دست یافتند که آخرین بار ۵ سال قبل دیدارهای رو در روی این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود.

فولاد خوزستان صفر  - مس رفسنجان صفر 
فولاد و مس رفسنجان در چارچوب دومین هفته از مسابقات لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه فولاد آره‌نا به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات در خوزستان رضایت دادند.‌

مرتبط ها