کد خبر: 194357

مظفری‌زاده در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

بیرانوند مقابل پرسپولیس محروم نیست

مدیرعامل باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه هیچ مانعی بر سر حضور بیرانوند در ترکیب تراکتور وجود ندارد تاکید کرد او مقابل پرسپولیس بازی می‌کند مگر اینکه سرمربی نخواهد.

فرهیختگان: با حضور علیرضا بیرانوند در تیم تراکتور، باشگاه پرسپولیس بلافاصله شکایتی تنظیم و به‌خاطر این انتقال مدارکی ارائه داد تا به‌نوعی ثابت کنند این دروازه‌بان تخلف کرده است. این‌طور به نظر می‌رسید که رای بیرانوند و پرسپولیس تا قبل از رویارویی آنها صادر شده و تکلیف این بازی مشخص شود اما پیچیده بودن پرونده و اطلاعات جدیدی که وارد آن شد باعث شد تا به بررسی بیشتری احتیاج داشته و به مراجع دیگر انتقال پیدا کند.

حالا اما پرونده تازه‌ای برای بیرانوند باز شده که نزدیکان به باشگاه مدعی هستند یک بازی روانی برای به‌هم‌ریختن تمرکز بیرانوند است. انتشار نامه‌ای از سوی فراجا و دادستانی مبنی بر ممنوعیت صدور کارت بازی چهار بازیکن از جمله بیرانوند به دلیل مشارکت در تبلیغ برای یکی از فروشگاه‌های گوشی موبایل باعث شد تا حواشی تازه پیرامون باشگاه تراکتور و این دروازه‌بان به وجود بیاید تا جایی که این شایعه مطرح شد که ممکن است نتیجه بازی‌ تراکتور در هفته اول سه بر صفر شود و احتمالا کارت بازی برای هفته دوم صادر نخواهد شد، درحالی‌که این نامه زمانی به فدراسیون ابلاغ شد که هفته اول لیگ برتر به پایان رسیده بود. در نتیجه حضور بیرانوند در ترکیب تراکتور بلامانع بوده و شکستی برای آنها در پی ندارد. از طرفی بیرانوند برای اینکه هیچ حرف و حدیثی در این خصوص باقی نماند ۵۰ میلیون تومانی که بابت تبلیغ این کمپانی دریافت کرده بود به مراجع مربوطه بازگرداند و سند آن را منتشر کرد.

برای اطمینان از این موضوع با سعید مظفری‌زاده صحبت کردیم. مدیرعامل باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه هیچ مانعی بر سر حضور بیرانوند در ترکیب تراکتور وجود ندارد تاکید کرد او مقابل پرسپولیس بازی می‌کند مگر اینکه سرمربی نخواهد.

او افزود: همه این حواشی درحالی به وجود آمد که هنوز بازی دو تیم برگزار نشده از این رو می‌توان پیش بینی کرد با شروع مسابقه حواشی بیشتری پیرامون تراکتور و بیرانوند به وجود بیاید.

مرتبط ها