کد خبر: 194224

تایید خبر «فرهیختگان»؛

فدراسیون چه زمانی سکوت خود را درمورد «بیرانوند» می‌شکند؟

علیرضا بیرانوند به‌دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد خود با پرسپولیس، به‌مدت چهار ماه محروم می‌شود و باید ۲۰ میلیارد تومان به عنوان جریمه بپردازد. فدراسیون فوتبال تا کنون درخصوص این پرونده سکوت کرده است.

فرهیختگان آنلاین: چندی پیش در  «فرهیختگان» از محکومیت علیرضا بیرانوند در پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس خبر دادیم. گلر سابق قرمزها که پس از فسخ قراردادش با پرسپولیس در انتقالی جنجالی راهی تراکتور شد به مدت چهارماه از همراهی تیمش محروم است و همچنین باید 20 میلیارد تومان به‌عنوان خسارت به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

این موضوع با واکنش‌های متعددی از سوی افراد حقیقی و حقوقی مختلف روبه‌رو شد. حالا خبرگزاری تسنیم نیز در تائید خبر «فرهیختگان» اعلام کرد که رای پرونده جنجالی علیرضا بیرانوند صادر شده است و این دروازه‌بان به محرومیتی ۴ ماهه و پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است.

 علی‌رغم صدور رای و گذشت یک هفته از رقابت‌های لیگ،  فدراسیون فوتبال هنوز رای خود را به صورت رسمی اعلام نکرده است. این در حالی است که تنها چهار روز دیگر دو تیم تراکتور و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت. رأیی که پیش‌بینی می‌شود حاشیه‌های آن ادامه داشته باشد و طرف بازنده حکم را در کمیته استیناف و احتمالاً دادگاه CAS پیگیری خواهد کرد.

مرتبط ها