کد خبر: 194206

پس از درخشش؛

کاپیتان استقلال در فیفادی بعدی به تیم ملی دعوت می‌شود

درباره آخرین وضعیت حسینی شنیده می‌شود برای اردوی بعدی تیم ملی، گلر استقلال دوباره مورد نظر امیر قلعه‌نویی قرار گرفته و به احتمال بسیار زیاد در بین نفرات دعوت شده به تیم ملی برای فیفادی شهریورماه نام او نیز دیده خواهد شد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال درحالی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را با برتری 2 بر یک در قزوین پشت سر گذاشت که بدون شک درخشش کاپیتان این تیم در درون دروازه، بیشترین کمک را به آبی‌پوشان در راه کسب نخستین 3 امتیاز فصل جدید کرد.

هرچند در این مسیر حسینی موفق به کلین‌شیت نشد و روی ضربه پنالتی دقایق آخر بازی دروازه‌اش باز شد اما بدون شک عملکرد خیره‌کننده این گلر ملی‌پوش بیشترین تاثیر را در کسب این پیروزی خارج از خانه ایفا کرد تا جایی که این دروازه‌بان بعد از این مسابقه در بسیاری از سایت‌هایی که تیم هفته را انتخاب می‌کنند به‌عنوان دروازه‌بان هفته معرفی شد. 

سیدحسین حسینی درحالی آخرین اردوی تیم ملی را در خرداد گذشته از دست داد که با توجه به شرایط روحی این دروازه‌بان توقع می‌رفت که این مورد روی عملکردش تاثیرگذار واقع شده و او را از مرز آمادگی دور کند. با این حال حسینی در این مدت به خوبی تمرینات خود را ادامه داده و فرم مطلوبش را حفظ کرده تا بعد از تداوم همکاری با استقلال و کسب عنوان بهترین دروازه‌بان فصل بیست‌وسوم، روی اولین برد تیمش نیز نقش بسزایی را ایفا کرده باشد.

با همه این تفاسیر درباره آخرین وضعیت حسینی شنیده می‌شود برای اردوی بعدی تیم ملی، گلر استقلال دوباره مورد نظر امیر قلعه‌نویی قرار گرفته و به احتمال بسیار زیاد در بین نفرات دعوت شده به تیم ملی برای فیفادی شهریورماه نام او نیز دیده خواهد شد. نکته مهم دیگر اینکه با توجه به عملکرد اخیر حسینی، شانس کاپیتان استقلال برای همراهی این تیم در دو دیدار پیش روی تیم ملی در مقدماتی جام‌جهانی کم نیست. 

متن کامل گزارش محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.

 

مرتبط ها