کد خبر: 194191

فایل صوتی گلر تراکتور درباره قرداد با پرسپولیس؛

بیرانوند: ۳ میلیارد دریافتی خارج از قرارداد داشتم!

بیرانوند معتقد است که اسپانسرهای پرسپولیس به بازیکنان این تیم در قابل پاداش، ارقامی را پرداخت کرده‌اند و فقط بخشی از آن حساب باشگاه انجام شده که باشگاه پرسپولیس آن بخش از مبلغ که از حساب خودش واریز شده را از قرارداد بازیکنان کسر کرده است.

ساعتی قبل فایلی صوتی از علیرضا بیرانوند در در برخی رسانه متشر شده که ادعایی جنجالی را علیه باشگاه پرسپولیس مطرح می‌کند. بیرانوند در این فایل صوتی مدعی شده که اسپانسرهای پرسپولیس به بازیکنان این تیم پرداختی‌های خارج از قرارداد داشته ‌اند که فقط بخشی از آن حساب باشگاه انجام شده است:

- سازمان لیگ گفته حق ندارید بیشتر از ۲۰ درصد آپشن بدهید. آپشن یک چیز جداست. گفته شده از قرارداد پایه ۲۰ درصد کنار بگذارید و حساب کتاب کنید و روی قراردادتان بگذارید. مثلا قرارداد یک نفر ۱۵ میلیارد است و فدراسیون گفته از این ۱۵ میلیارد می‌توانید ۲۰ درصد آپشن در قرارداد بیاورید.

- مثلا ۲۰ درصد ۱۵ میلیارد سه تومان می‌شود و از این سه تومان، سه آپشن می‌گذارند؛ برای مثال رضایت سرمربی یک میلیارد، ۵۰ درصد بازی‌ها یک میلیارد و دعوت به تیم ملی هم یک میلیارد. این را در قرارداد می‌گذارند و می‌شود آپشن.

- حالا این پاداش‌ها را هم به آپشن ربط داده‌اند. اصلا آپشن‌های من جدا بوده‌. من ۲۰ درصد پول آپشن‌هایم را گرفتم. یعنی برای آپشن پول جدا دادند و از قرارداد من کسر کردند. بعد به آنها بگو شما به جز آن ۳۰۰ میلیون که از قرارداد بیرانوند کسر کردید، آن سه میلیارد و خرده‌ای که طبیعت، حامی مالی پرسپولیس، به بازیکنان پاداش داده چی؟

- آنها را هم کسر می‌کردید. آنها هم اگر جزء قرارداد بیاید که از ۲۰ درصد رد می‌کند. چرا آن سه میلیارد و خرده‌ای که طبیعت برای بردها به حساب بازیکنان ریخته، به ۲۰ درصد آپشن‌ها اضافه نکردید؟ این خلاف قانون است.

- آمدند ۳۰۰ میلیونی که خودشان از باشگاه ریخته بودند، از قرارداد کسر کردند اما سه میلیارد و خرده‌ای که برای همه تیم در پنج بازی ریخته‌اند را نه.

مرتبط ها