کد خبر: 194166

هفته اول لیگ برتر؛

استقلال با برد شروع کرد

تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار فصل جدید خود در برابر شمس آذر به پیروزی رسید.

 تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال تهران در هفته اول بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام خاتمه یافت. آرمان رمضانی در دقیقه ۵۴ و محمدحسین اسلامی در دقیقه ۹۵ برای استقلال گل زدند. امیرمحمد نسایی هم در دقیقه ۸۹ از روی نقطه پنالتی برای شمس آذر گل زد.

 

استارت خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر با پیروزی

تیم فوتبال خیبر خرم آباد در روز حضور پر شور تماشاگران در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل هوادار به برتری یک بر صفر رسید. مهرداد قنبری تک گل خیبر را در این دیدار وارد دروازه حریف کرد تا شاگردان مهاجری با سه امتیاز اولین دیدار در لیگ برتر را به پایان برسانند.

 

مس نشانی از فصل پیش نداشت

 تیم‌های فوتبال تراکتور و مس رفسنجان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه ۲۶ مرداد از ساعت ۱۹:۱۵ و در ورزشگاه شهدای مس با قضاوت محمدرضا تارخ رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان دراگان اسکوچیچ به پایان رسید.

 

شاگردان الهامی در خانه شکست خوردند

تیم‌های فوتبال نساجی و فولاد امروز جمعه ۲۶ مرداد در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و با قضاوت سعاد وفاپیشه رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

 

مرتبط ها