کد خبر: 194068

«اکنون» میزبان اهالی فرهنگ می‌شود؛

«کتاب باز» سروش صحت در شبکه خانگی

سروش صحت با اجرای یک برنامه‌ی جدید به نام «اکنون» دوباره میزبان اهالی فرهنگ، هنر و علم خواهد بود.

سروش صحت قرار است با اجرای یک برنامه‌ جدید به نام «اکنون» که با همان حس و حال برنامه کتاب باز طراحی شده به نمایش خانگی بیاید. او در این برنامه قرار است گفتگوهایی با هدف گسترش فرهنگ کتا‌‌ب‌خوانی با مهمانان و کارشناسان شناخته‌شده داشته باشد. «اکنون» به کارگردانی محمدرضا رضائیان مراحل تولید را طی می‌کند و قرار است هر هفته از فیلیمو پخش شود.

سروش صحت از طریق «کتاب باز» سیلی از مخاطبان را پای گیرنده‌های تلویزیونی نشاند و بعد از حواشی این برنامه و خداحافظی اجباری‌اش، مدت‌هاست به شبکه نمایش خانگی کوچ کرده و پیش از این سریال کمدی «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» را در شبکه نمایش خانگی ساخت.

سروش صحت در همان زمان‌ها در مصاحبه‌اش با ایسنا اظهار کرده بود که او و تیمش آن‌قدر دلبسته این برنامه («کتاب‌باز») شده‌اند که واقعا دلشان می‌خواهد مادام‌العمر ادامه داشته باشد. اما این دلبستگی برای او و دیگر سازندگان «کتاب باز» و همچنین مخاطبان، دوام چندانی نداشت.

عید فطر سال ۱۴۰۰ پس از پخش آخرین قسمت از فصل پنجم «کتاب‌ باز»، قرار بود مقدمات جلسات و اتاق فکر برای تولید فصل جدید آغاز شود که تلویزیون اعلام کرد تولید فصل جدید «کتاب‌ باز» فعلاً متوقف می‌شود و پس از دیگر خبری از پخش این برنامه به میان نیامد. حالا صحت قصد دارد با ساخت برنامه جدیدش این بار در شبکه نمایش خانگی، تجربه تولید یک برنامه ادبی برای مخاطب عام را تکرار کند.

مرتبط ها