کد خبر: 194028

توجیه عجیب مجری برنامه «دهکده المپیک» در واکنش با رفتار قهرمان جهان؛

علیرضا حیدری خوابش می‌آمد!

میثم محمدزاده درباره حواشی خارج کردن علیرضا حیدری در برنامۀ زنده بیان کرد: علیرضا حیدری خودش بارها گفت که می‌خواهد برود. او گفت من هر شب سر یک زمان مشخصی می‌خوابم و الان از آن زمان گذشته است.

شب گذشته علیرضا حیدری میهمان‌  برنامه «دهکده المپیک» بود. علیرضا حیدری، قهرمان سابق کشتی در آنتن زنده از رقابت تلخ کیمیا علیزاده و ناهید کیانی گفت، مجری برنامه به شکل نامناسبی او را از جلوی دوربین خارج کرد.

عده زیادی در شبکه های اجتماعی مدعی شدند این اتفاق به خاطر آن بوده که علیرضا حیدری نام کیمیا علیزاده را به زبان آورده و به مبارزه اش با ناهید کیانی پرداخته است.

به نقل از رسانه طرفداری، میثم محمدزاده یکی از مجریان این برنامه، درباره این حواشی گفت: «اصلا نمی‌دانم چطور چنین چیزی مطرح شده است. پشت صحنه علیرضا حیدری خودش بارها گفت که می‌خواهد برود چون چند روز پیش مسابقه داشت، وزن کم کرده بود و ساعت خوابش بسیار مهم بود. او گفت من هر شب سر یک زمان مشخصی می‌خوابم و الان از آن زمان گذشته است. باید زودتر به خانه بروم تا این روتین بهم نریزد.»

وی افزود: «بعد از درخواست علیرضا حیدری وقتی دیدیم در حال اذیت شدن است، تصمیم گرفتیم برنامه را با حسین توکلی ادامه بدهیم. چون حسین توکلی و علیرضا حیدری باهم آمده بودند، اینکه ناگهان علیرضا حیدری رفت برای حسین توکلی تعجب برانگیز بود چون اصلا در جریان ماجرا نبود و به همین خاطر او متعجب شد و تصور کرد چون باهم آمدند، باید باهم هم بروند.»

مرتبط ها