کد خبر: 193972

صحبت‌های آرین سلیمی پس از قهرمانی؛

سلیمی: بک‌گراند گوشیم طلای المپیک بود

آرین سلیمی پس از تصاحب مدال طلا بیان کرد:  تصویر زمینه گوشی من طلای المپیک بود ولی هیچ‌وقت مطمئن نبودم چون می‌دانم خدا خیر من را می‌خواهد.

آرین سلیمی با پیروزی مقابل حریف انگلیسی سومین طلای کاروان ایران را به ارمغان آورد. قهرمان ایرانی تکواندو المپیک ۲۰۲۴  پس از تصاحب مدال طلا در گفت‌وگو با دوربین تلویزیونی عنوان کرد: دم همه شما گرم. مدالم را به خانواده‌ام و بعد هم خانواده مرحوم پیام زاهدی که یکی از دوستان خوبم بود و همیشه صدایش زدم و من را کمک کرد، تقدیم می‌کنم. خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد. از کادر فنی و استاد افلاکی که مثل پدرم بود، استاد ایمان‌زاده، دکتر یوسفی، استاد ساعی، دکتر رحیمی، استاد وحید و پژمان ناصری که مربیان پایه‌ام بودند و همه عزیزانی که از شروع کارم تا الان کوچک‌ترین کمکی کردند، ممنون هستم و زحمات‌شان برای من ارزشمند است. این دستبند هم که همراهم دارم، یادگاری پیام عزیز است.

آرین سلیمی اظهار کرد: تصویر زمینه گوشی من طلای المپیک بود ولی هیچ‌وقت مطمئن نبودم چون می‌دانم خدا خیر من را می‌خواهد. به خدا گفتم تمام تلاشم را می‌کنم و اگر صلاح دید و خیری بود، مدال طلا را بگیرم. انشاالله با کمک همه عزیزان المپیک‌های بعدی هم افتخارآفرینی کنم.

 

آرین سلیمی، قهرمان تکواندو  به روی سکو دریافت اهدا مدال طلا المپیک مسابقات ۲۰۲۴ پاریس رفت.

 

 

مرتبط ها