کد خبر: 193892

کیانی با صعود به فینال، دختر تاریخ‌ساز ایران شد؛

افسانۀ «ناهید»

ناهید کیانی با کسب سومین پیروزی پیاپی و نمایشی سزاوارانه به عنوان اولین زن تاریخ ورزش ایران به فینال رقابت‌های المپیک رسید.

فرهیختگان آنلاین: هرچیزی و هر اتفاقی بالاخره یه بار اولی داره  و حالا ناهید کیانی اولین زن تاریخ ایرانه که به فینال مسابقات المپیک رسید. اون یک کتاب رو باز کرده و داره برای تاریخ ورزش این «افسانه ناهید» رو می‌نویسه! دختری که تکواندو بازی می‌کنه تا مدال بگیره و زندگی کنه! زندگی می‌کنه تا تکواندو بازی کنه و مدال بگیره! حالا توی این زندگی و تکواندوکار کردن بدون اینکه خودش، مردمش و کشورش رو گم کنه، خوشحاله و ملتش رو هم خوشحال کرده!

امشب مدال ناهید نقره باشه یا طلا، اون کار تاریخی خودش رو انجام داده و طلسم رو شکسته!  فقط مونده ببینیم پایان بندی این قسمت از افسانه‌اش و برآورده شدن آرزوهاش، به لمس نقره ختم میشه یا تاریخی‌ترین طلای ورزش ایران در المپیک!

ما با افسانه ناهید، هم شکست رو تو المپیک توکیو رو تجربه کردیم و هم پیروزی تو المپیک پاریس؛ از اینجا به بعد اما هر اتفاقی بیفته و هر نتیجه‌ای که تو فینال امشب رقم بخوره،  خوشحال هستیم که ورق خوردن صفحات زندگی این دختر قهرمان رو  از اشک شکست تا اشک پیروزی همراهی کردیم.

مرتبط ها