کد خبر: 193803

در فضای مجازی و حقیقی؛

حامیان بیت کوین سناتورهای آمریکایی را «نامه باران» کردند!

پس از اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و سینتیا لومیس، سناتور وایومینگ در حمایت از بیت کوین و ایجاد صندوق ذخیره ملی این رمزارز، تعداد زیادی از هواداران و دارندگان ارز اصلی دنیای دیجیتال با ارسال نامه های حمایت آمیز به سنارتورهای ایالتی خود، از این طرح پشتیبانی کردند.

هومن جعفری، دبیر گروه ارز دیجیتال: دنیس پورتر، حامی بیت کوین و یکی از چهره های مشهور فضای مجازی با تایید این خبر تاکید کرد که هزاران درخواست برای حمایت از لایحه «ذخایر استراتژیک بیت کوین» به دست سناتورهای مختلف رسیده است. پورتر تاکید کرد که سناتورهای دموکرات سهم بزرگی از نامه‌ها را از آمریکایی‌ها دریافت کرده‌اند که تعداد آنها حدود 1746 بوده است.

این غیر از رای گیری های فضای مجازی و پست های منتشر شده در شبکه های اجتماعی است. لومیس «قانون افزایش فناوری نوآوری و رقابت پذیری از طریق سرمایه گذاری بهینه در سراسر کشور در سال 2024» یا «قانون بیت کوین» را برای اولین بار در همایش بیت کوین 2024 در نشویل اعلام کرد.

لومیس با تکرار پیشنهاد ترامپ برای حفظ ذخایر بیت کوین آمریکا، خرید سالانه 200000 بیت کوین را نیز پیشنهاد کرد. لایحه سناتور کل خرید 1 میلیون توکن را تعیین کرد تا اطمینان حاصل شود که ایالات متحده یک رهبر جهانی ارزهای دیجیتال باقی می ماند. اگر لومیس و ترامپ راه خود را داشته باشند، آمریکا موقعیت خود را به عنوان بزرگترین مالک ژئوپلیتیک بیت کوین تقویت خواهد کرد.

ایالات متحده در حال حاضر دارای بیش از 200000 بیت کوین به ارزش بیش از 11 میلیارد دلار است. در واقع، آمریکا نزدیک به 3٪ از کل بیت کوین در گردش را کنترل می کند. بیشتر این دارایی ها از طریق مصادره رمزارزهای مربوط به خلافکاران فضای مجازی و دارک نت ضبط شده است. در روزهایی که بیت کوین با یک افت شدید مواجه شده، انتشار این اخبار باعث بازگشت آرامش به بازار خواهد شد.

مرتبط ها