کد خبر: 193731

گزارش «فرهیختگان» از حضور مربی ایتالیایی تیم ملی در تمرین اینتر؛

طارمی به فیفادی شهریور می‌رسد

آنتونیو مانیکونه مربی ایتالیایی در دیدار با اینزاگی سرمربی تیم اینتر، وضعیت مهدی طارمی مهاجم تیم ملی را مورد بررسی قرار داد.

فرهیختگان: آنتونیو مانیکونه مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال و بازیکن سابق اینتر هفته گذشته با حضور در تمرین این تیم ایتالیایی وضعیت مهدی طارمی مهاجم تیم ملی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. مانیکونه همچنین ضمن دیدار با اینزاگی سرمربی تیم اینتر درباره آخرین شرایط طارمی با او به گفت‌وگو پرداخت.

نکته قابل‌توجه اینکه مانیکونه که در سال‌های ١٩٩٢ تا ١٩٩۶ پیراهن اینترمیلان را بر تن داشته بعد از هماهنگی با آسیلیو مدیر نقل و انتقالات اینترمیلان در تمرینات اینتر حاضر شد. او به همین منظور بعد از حضور در تمرینات اینتر مورد استقبال مدیران این باشگاه قرار گرفته و در ادامه این برنامه به‌منظور رصد و بررسی شرایط مهدی طارمی، از مربیان و پزشکان اینتر آخرین شرایط این بازیکن را جویا می‌شود. 

مهدی طارمی که در دیدارهای پیش از فصل اینتر با ثبت 5 گل در 3 بازی، اینتری‌ها را به خرید یک مهاجم زهردار و فوق‌العاده امیدوار کرده بود، در ادامه تمرینات پیش فصل دچار مصدومیت شده تا این موضوع برای اینزاگی بدترین خبر در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ ایتالیا باشد. بنابر اظهارات میشل بوچی، رئیس بخش ارتوپدی و تروماتولوژی باشگاه ایتالیایی طارمی به دلیل تغییر سبک تمریناتش در اینتر مصدوم شده، هرچند تلاش‌ها برای رساندن وی به نخستین بازی اینتر در فصل جدید ادامه دارد.

نکته قابل‌توجه اینکه با استناد به رسانه‌های وابسته به باشگاه ایتالیایی، حضور طارمی در مسابقات آتی برابر الاتحاد و چلسی نیز در هاله‌‌ای از ابهام قرار دارد، هرچند اینزاگی امیدوار است هرچه سریع‌تر او را برای آماده‌‌سازی تیم به‌منظور آغاز رقابت‌های سری A در 17 آگوست در اختیار داشته باشد. اینتر میلان 27 مرداد در اولین دیدار خود در فصل جدید به مصاف جنوا خواهد رفت. این در شرایطی است که احتمال دارد طارمی به این بازی نرسد، درحالی‌که برخی رسانه‌ها این‌طور مطرح کرده بودند که مهاجم بوشهری و زهردار تیم ملی احتمالا بازی با قرقیزستان و امارات از هفته‌های اول و دوم مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی 2026 در منطقه آسیا را از دست خواهد داد، شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» حکایت دارد که مهدی تا آن زمان با برطرف شدن مصدومیتش به آمادگی لازم برای همراهی تیم ملی می‌رسد و مشکلی برای بازی در ترکیب تیم ملی در فیفادی بعدی نخواهد داشت. شاگردان امیر قلعه‌نویی ۱۵ شهریور مقابل قرقیزستان قرار می‌گیرند و روز بیستم این ماه در ورزشگاه هزاء بن زائد العین به‌مصاف امارات می‌‌روند. 

متن کامل گزارش محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.

مرتبط ها