کد خبر: 193688

استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای لیگ نخبگان خرید کردند؛

ستاره‌هایی برای آبروداری ایرانی‌ها در آسیا

کاکوتا به استقلال پیوست، سپاهان در آستانه امضا با انزونزی فرانسوی است، پرسپولیس گلزن مجارستان به انگلیس را می‌خواهد.

فرهیختگان: سه تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان الیت در تلاشند تا در فرصت باقی‌مانده تا پایان پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی خود را به بهترین نحو تقویت کرده و آماده حضوری پرقدرت در این تورنمنت شوند.  در این میان طی روزهای اخیر چند بازیکن مطرح و شناخته شده فوتبال اروپا به این سه تیم لینک شده‌اند که حضور آنها نه‌تنها جذابیت لیگ ایران را افزایش خواهد داد، بلکه می‌تواند باعث آبروداری در لیگ الیت شود.

پرسپولیس که مدت‌هاست به‌دنبال جانشینی برای عبدالکریم حسن است با سولت ناگی، مدافع ملی‌پوش مجارستانی که سابقه گلزنی به انگلیس را دارد مذاکراتی داشته و به‌نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ دهد به‌زودی با او قرارداد امضا می‌کند.

سپاهان اما به سراغ گزینه‌ای شاخص رفته و با استیون انزونزی، هافبک ملی‌پوش فرانسوی که سابقه بازی در تیم‌های سویا، رم، گالاتاسرای و بلکبرن را دارد به توافق رسیده و در آستانه امضای قرارداد با او است.

استقلال نیز به‌تازگی گائل کاکوتا را به خدمت گرفته که در چلسی، سویا و لاتزیو بازی کرده است و ورود این سه بازیکن به فوتبال ما می‌تواند اتفاقی مثبت و امیدوارکننده برای حضور بیشتر ستاره‌های دنیای فوتبال باشد تا نمایندگان شایسته‌ای در رقابت‌های آسیایی داشته باشیم.

مرتبط ها