کد خبر: 193587

«کاربران صبور باشند»؛

بیانیه جدید همستر: کاربران بدون تقلب جایزه خواهند گرفت!

بازی تلگرام بومی تون، هنوز تاریخ پخش ایردراپ را تعیین نکرده اما از کاربران خواسته تا صبور باشند.

هومن جعفری؛ دبیر سرویس ارز دیجیتال: همستر کامبت، یک مینی بازی مبتنی بر تلگرام، با انتشار شایعاتی مبنی بر تاخیر در راه اندازی، وایت پیپر اصلاح شده ای را منتشر کرد که در آن جزئیات تخصیص ایردراپ مورد انتظار خود را توضیح می داد.

بر اساس وایت پیپر جدید، 60 درصد از عرضه توکن HMSTR پروژه بین بازیکنان همستر کمبت توزیع خواهد شد. 40 درصد باقیمانده به مشارکت ها، کمک های مالی اکوسیستم، نقدینگی بازار و سایر نقاط عطف نقشه راه اختصاص خواهد یافت. معیارهای توزیع توکن مشخص نشده است، زیرا بازیکنان در فعالیت‌های مختلفی در شبکه باز تون شرکت می‌کنند.

بازی تلگرام بومی تون، هنوز تاریخ پخش ایردراپ را تعیین نکرده و از کاربران خواسته تا صبور باشند. در این بیانیه آمده «ایردراپ توکن Hamster یک تعهد فنی پیچیده است که در دنیای بلاک چین سابقه نداشته. ما به یک دلیل ساده تاریخ مشخصی را تعیین نمی کنیم: پیش بینی جدول زمانی دقیق برای اجرای این راه حل غیرممکن است. اگر همه چیز طبق انتظارات پیش برود، توزیع می تواند از بازی محبوب کلیک کننده تلگرام نات کوین پیشی بگیرد»

همسترکامبت که توسط بنیانگذاران ناشناس ایجاد شده است، به سرعت در بلاکچین تون طرفداران جهانی پیدا کرد. وایت پیپر ادعا می کند که بیش از 300 میلیون کاربر همستر کمبت را بازی می کنند، اگرچه تعداد ناشناخته ربات ها ممکن است رقم واقعی را افزایش دهد. البته توسعه دهندگان اطمینان دادند که هر «بازیکن قانونی» توکن دریافت خواهد کرد.

توکن های HMSTR در حال حاضر در کانال های پیش از بازار ارائه شده توسط صرافی های رمزنگاری متمرکز، مانند بای بیت و اوکی ایکس معامله می شوند.

محبوبیت این بازی تا حدی به دلیل قرار گرفتن آن در معرض اکوسیستم رو به رشد تون در تلگرام است که بیش از 900 میلیون کاربر ماهانه دارد. سایر مینی‌بازی‌های تلگرام مانند بلوم و داگز نیز طی هفته‌ها میلیون‌ها کاربر را جمع‌آوری کرده‌اند. با این حال، همه پروژه ها انتظارات را برآورده نکرده اند. به عنوان مثال، پیکسل ورس پس از راه‌اندازی توکن خود با انتقاداتی مواجه شد.

مرتبط ها