کد خبر: 193583

آخرین خبر درباره وضعیت هافبک سابق آبی‌ها؛

بازگشت علی کریمی به استقلال منتفی شد

طبق خبرهای رسیده به خبرنگار «فرهیختگان» بازگشت علی کریمی به استقلال منتفی است و با توجه به مخالفت باشگاه کایسری و اینکه پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است در این تابستان نباید منتظر آبی‌پوش شدن دوباره کریمی باشیم.

فرهیختگان: علی کریمی یکی از اهداف تابستانی استقلال برای تقویت خط میانی این تیم بوده که در هفته‌های اخیر بارها نامش به این تیم آبی‌پوش لینک شده و هواداران این باشگاه نیز از بازگشت این بازیکن استقبال کرده‌اند. مشکل کریمی اما به قراردادش با باشگاه کایسری اسپور برمی‌گردد و اینکه با توجه به عدم همکاری باشگاه ترکیه‌ای برای صدور رضایتنامه‌اش در این راه مشکلات زیادی ایجاد شد.

با این حال در روزهای اخیر دوباره بحث پیوستن این هافبک 30 ساله مطرح شده است؛ به‌خصوص که استوری‌های اخیر او در اینستاگرام این شائبه را به وجود آورد که او عزم خود را برای بازگشت به جمع آبی‌ها جزم کرده و احتمالا به‌زودی این قرارداد نهایی خواهد شد.

اما طبق خبرهای رسیده به خبرنگار «فرهیختگان» بازگشت این بازیکن به استقلال منتفی است و با توجه به مخالفت باشگاه کایسری و اینکه پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است در این تابستان نباید منتظر آبی‌پوش شدن دوباره کریمی باشیم. در چنین شرایطی با توجه به رفتارهای باشگاه ترکیه‌ای در قبال پیشنهاد آبی‌ها این جابه‌جایی را باید منتفی دانست و جواد نکونام مشغول بررسی دیگر گزینه‌ها برای تقویت خط میانی تیمش است. 

مرتبط ها