کد خبر: 193554

«من سفیر آن برند نبودم»؛

مهسا جاور عذرخواهی کرد

مهسا جاور این بار با انتشار یک ویدئو بابت واکنش آخر خود و بی فرهنگ خواندن مردم، عذرخواهی کرد و همچنین گفت که لباس کاروان ایران در المپیک شأنیت ورزشکاران را حفظ نکرد.

 مهسا جاور ملی پوش قایقرانی رویینگ ایران در المپیک ۲۰۲۴ اظهار نظری در مورد لباس کاروان ایران داشت که این اظهار نظر با واکنش منفی برخی مخاطبانش مواجه شد. جاور مجددا امروز (سه‌شنبه) ویدیویی از خود در فضای مجازی منتشر کرد و در آن از مردم عذرخواهی کرد.

جاور در این ویدیو گفت: «از همه مردم کشورم برای ویدیویی که از من منتشر شد و باعث ناراحتی آنها شده است، عذرخواهی  می‌کنم. البته سوء تفاهمی به وجود آمد و تنها بخشی از صحبت‌های من وایرال شد. من با برندی که مربوط به لباس کاروان ایران بوده دو و نیم سال پیش همکاری داشتم و سفیر آن برند نیستم و هیچ حمایتی هم از آن برند نکرده‌ام.  بابت این اتفاق مسئولانی که خودشان لباس را انتخاب کرده‌اند باید پاسخگو باشند. اتفاقا ما هم خیلی از لباس‌ها خوشحال نبودیم و آن را در شأن خودمان نمی‌دیدیم. مسئله‌ای که من را ناراحت کرد این بود که صبح روز مسابقه‌ام با نظرات منفی روبرو شدم. سه سال برای این المپیک زحمت کشیده بودم. »

وی افزود: «عکس من دست به دست چرخید که همراه با تمسخر و توهین بود. مطمئنا هر کسی هم جای من بود ناراحت می‌شد چون انتظار انرژی مثبت و خوب از سوی مردم داشتم آن هم برای مسابقه‌ای که سه سال برایش زحمت کشیده بودم. انتظار نداشتم نظرات منفی را کنارم ببینم. من از همه کسانی که دلسوز اسم و فرهنگ ایران هستند عذرخواهی می‌کنم. بدانید هیچ حمایتی از آن برند نداشتم و ناراحتی‌ام از کسانی بود که من را مورد توهین و تمسخر قرار دادند.»

 

مرتبط ها