کد خبر: 193498

چرا آزمون از سطح یک فوتبال به الشباب امارات رسید؟

سردار غرق در پول خلیج‌فارس

به نظر می‌رسد دستمزد بالایی که تیم اماراتی به ستاره ایرانی پیشنهاد کرده در کنار اینکه مسلما فشار بازی در حاشیه خلیج‌فارس بسیار کمتر از رقابت‌های سطح اول فوتبال اروپاست، سبب شده تا آزمون این انتخاب دور از انتظار را داشته باشد.

فرهیختگان: سردار آزمون رسما دیروز به عنوان بازیکن جدید شباب الاهلی امارات معرفی شد. مهاجم ملی‌پوش کشورمان که فصل پیش به صورت قرضی در رم ایتالیا بازی می‌کرد و نمایش قابل قبولی هم داشت، پس از پایان قرارداد قرضی‌اش به لورکوزن برگشت اما ژابی آلونسو، سرمربی جوان تیم آلمانی همچنان تمایلی به حفظ او نداشت.

او که حتی با چند پیشنهاد ازجمله حضور در ‌سویای اسپانیا روبه‌رو بود ناگهان در تصمیمی عجیب و ناباورانه راهی امارات شد تا برای شباب الاهلی بازی کند. تیمی که حتی سهمیه مستقیم لیگ الیت آسیا در فصل پیش‌رو را نیز ندارد و باید دیدارهایش را از پلی‌آف نخست برابر سپاهان ایران آغاز کند. به نظر می‌رسد دستمزد بالایی که تیم اماراتی به او پیشنهاد کرده در کنار اینکه مسلما فشار بازی در حاشیه خلیج‌فارس بسیار کمتر از رقابت‌های سطح اول فوتبال اروپاست، سبب شده تا آزمون این انتخاب دور از انتظار را داشته باشد.

مرتبط ها