کد خبر: 193406

رئیس سازمان سینمایی دولت یازدهم در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

تمام دستگاه‌ها می‌خواهند در «فرهنگ» نظر دهند

رئیس سازمان سینمایی دولت یازدهم در گفت‌وگو با «فرهیختگان» گفت: در «فرهنگ» تمام دستگاه‌ها و نهادها می‌خواهند نظر دهند، این نمی‌شود ما باید امنیت روانی درست کنیم.

فرهیختگان: حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی دولت یازدهم در گفت‌وگو با «فرهیختگان» اظهار داشت: آقای سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بودند و می‌گفتند سینمای ایران در تراز انقلاب نیست. گفتم که چه چیزی در تراز انقلاب است؟ مگر مجلس ما در تراز انقلاب است؟ درصد بالایی از نماینده‌های مجلس که موجودند در دور بعد ردصلاحیت می‌شوند.

 

وی افزود: من اگر در سال ۹۲ می‌گفتم گفت‌وگو با اهالی فرهنگ و هنر، الان معتقدم گفت‌وگو با مدیران ارشد و تصمیم‌ساز و نهادهای مختلف لازم است. مدیر ارشد فرهنگی در درجه اول باید با تصمیم‌سازان نظام گفت‌وگو کرده و آنها را همراه کند تا به یک تفاهم و اجماع و وفاق برسیم.

رئیس سازمان سینمایی دولت یازدهم خاطر نشان کرد: برخی از تصویرهای غلط را درمورد اهالی فرهنگ تصحیح کنیم. اشتباهات‌مان را بپذیریم. ما اشتباهات زیادی کرده‌ایم. چپ و راست هیچ فرقی نمی‌کند همه اشتباهات‌مان را بپذیریم.‌ به‌هر‌حال در مملکت قانون وجود دارد. اهالی فرهنگ هم آنهایی که خلاف قانون عمل می‌کنند، مثل بقیه هستند. اما حالا تمام دستگاه‌ها و نهادها می‌خواهند نظر دهند. این نمی‌شود. ما باید امنیت روانی درست کنیم.

مرتبط ها