کد خبر: 193369

یک شهروند مصدوم شد؛

تشریح فرونشست زمین در ونک

فرونشست زمین در خیابان ولیعصر در محدوده میدان ونک باعث مصدوم شدن یک شهروند شد.

روابط عمومی سازمان اورژانس تهران اعلام کرد: «صبح جمعه در ساعت ۱۰:۲۵ گزارشی مبنی بر فرونشست زمین در میدان ونک تهران به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.»

با اعلام این گزارش بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و یک مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافته است. بنا بر اعلام سازمان اورژانس تهران کارشناسان اورژانس استان تهران در صحنه حضور دارند.

مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در گفت‌و‌گو با ایسنا مطرح کرد: «فرونشست طولی ایجاد شده در میدان ونک  ناشی از آب شستگی جریانی زیر سطحی است. این پدیده در زیر رویه آسفالتی خیابان ولیعصر رخ داده است. به دلیل نفوذ و جریان آب و آب شستگی، موجب ریزش ناگهانی در زیر سطحی شده است. چنین حوادثی هر چند که تلفات جانی نداشته است ولی می تواند خطرزا باشد.»

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: «در مسیر جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج) اتوبوس‌ها از خیابان مطهری وارد این خیابان به سمت شرق شده و پس از ورود به خیابان وزرا به شمال وارد میدان آرژانتین شده و سپس وارد بلوار آفریقا به شمال و چهارراه جهان کودک شده و پس از ورود به بزرگراه حقانی به غرب وارد میدان ونک و در نهایت وارد خیابان ولیعصر (عج) شده و ادامه مسیر خواهند داد.»

در ادامه مطرح شد: «در مسیر شمال به جنوب محدودیت‌ها از میدان ونک بوده و اتوبوس‌ها از همان جا وارد بزرگراه حقانی شده سپس وارد بزرگراه آفریقا به سمت جنوب و پس از ورود به میدان آرژانتین وارد خیابان خالد اسلامبولی و خیابان بهشتی به غرب و در نهایت وارد خیابان ولیعصر به جنوب می‌شوند.»

و در آخر افزود: «تمامی خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم که فقط از سمت جنوب به شمال در خیابان ولیعصر (عج) حرکت می‌کنند از خیابان توانیر به سمت شمال محدودیت برقرار بوده و وارد خیابان توانیر شده و پس از ورود به بزرگراه همت وارد خیابان گاندی و یا بلوار آفریقا شده و ادامه مسیر خواهند داد.»

مرتبط ها